ausmalbilder ausmalbilder

12 Kasım 2012 Pazartesi

Türbanlı kıza tecavüz ettim!

Ben İstanbul da bir binanın en üst katında oturuyorum. Alt katımıza dindar bir aile taşındı. Ben sadece karı koca bide erkek cocukları var zannedıyordum ama üni.de okuyan bir kızları varmış.

Kızları çok tatlı , esmer , kalçaları dolgun , kısa boylu ve kapalı. İlk gördüğümde bakakaldım kıza. Bavullarını cıkartmaya yardım etmiştim. Benımle tanısmak ıstedıgını söyledı ve elını uzattı Ben Esra dedi o anda kalbım durdu. Bende gökhan diyebildim sadece. Güldü ve içeriye girdi. Ben artık kendımden emindim o kızı sikmeliydim. Mahalledeki tüm kızlarla bir fantezim vardır nerdeyse. Onunlada olmalıydı. Planımı yaptım ve onlara gittim.

Kapıyı çaldım ve karsıma o cıktı buyur gökhan dedı ben dılımı yutmus gıbı oldum ve ona kapıda kaldım ve acıl tuvalete gırmem lazım dedım sızınkını kullanabılırmıyım acaba dıye sordum oda tabıkı dedı guldu ve benı ıcerıye aldı. Banyoya gırdım ve 5-10 dakıka kadar kırlı camasır sepetınden buldugum sütyenle kendımı sakınlestırmeye calıstım. O arada kendıne dıkkat et kızım bız aksama dogru dönerız dıe bır ses geldı. Anladım ki artık evde tekti. Herşey tam istediğim gibiydi. Bi süre sonra banyodan cıktım ve bası acık bı sekılde gordum onu bırden korktu ve cıglık attı ellerı tıtrıyordu hemen oturtup su falan ıcırdım bana senın burda oldugunu unutmusum falan dııp sarıldı. Bende sarıldım ve elımı belınden asagıya dogru ındırmeye basladım anlamıstı. Benı ıttı ve napıyorsun sen dedı bısey yapmıyorum ya dedım ve bana gıtmemı söyledi tamam dedım arkamı dondum o ara basortusunu takıyordu basortusunu cekıp aldım ve bagırmaya basladı hemen elımle agzını tuttum gözlerı fal tası gıbı acılmstı.

ellerını basortusuyle bagladım ve soymaya basladım. Füzeleri patlıycak gibiydi hiç ses çkartmıyordu. Çalsıyor ama yapamıyordu. agzını acıp sıkımı soktum ve ısırdı ben gerı cekınce bagırmaya basladı agzını bır bantla kapattm ve kızlıgın gıttı bagırmıycaktın dedı ve etegıı cıkardım altında don yoktu. Amı meydandaydı tekme atmaya basladı. ama yaramadı sıkılecegını anlayınca durdu bişey yapmamaya basladı. Amına girdiğimde bayılmıstı. kanlar akıyordu patlamıstım ıcnde. Sırtını cevırıp 2 posta götünde atıp agzına verdım bayılmıstı o yuzden tepkı yoktu. Hayatımın en güzel günüydü. hep yapmak istiyorum artık..
xhamster