ausmalbilder ausmalbilder

26 Kasım 2012 Pazartesi

Seksi Baldizla gerçek seks yaptik

herkese selam anlatagım hikaye tamamen gerçektir.32 yaşında 5 yılldır evli biriyim eşim aynı zamanda amcamın kızı severek evlendim....neyse olaya geçiyim eşimden 2 yaş küçük çok güzel bi baldızım var yaklaşık 2 yıllı evvel evlendi oda severek evlendi ama 3 5 ay geçtikten sonra eşiyle tartışmalar ve kavgalar başladı ben her kavgalarında araya girip barıştırmaya çalışsadam yine kavgalar devam ediyodu ve bu kavgalar ayrılmalarına neden oldu 3 ay kaynanmalarda kaldı ve kocası hiç arayıp sormadı beni severdi bir şeye ihtiyacı olursa beni arardı bende ihtiyaçlarını karşılamaya çalışırdım birügün yine beni aradı ve 2 milyara ihtiyacının oldugunu söyledi maddi durmum iyi oldugu için verebilecegimi biliyordu bnede ona ne yapıcagını sordum birine borcu oldugunu ödemem gerektigini söyledi bende şakayla karışık kim kime 2 milyar bedava vermiş dedim dedim oda bana karşılgıgını alıcaksın dedi...karşıgı derken herlade daha sonra vericek diye düşündüm neyse gittim verdim yarın akşam 8 de burda ol dedi işim var dedi ok gelirim ama hiç aklıma birşey gelmedi bende öbürügün 8 de unutmuşum telim çaldı nerdesin seni bekliyom işim var senle dedim ok geliyom dedim eve gittim kimse yok annneler nerde dügüne gittiler canım sıkkın gitmek istemedim dedi üzerinde ince bi askılık ve kısacık bi şort vardı müthiş bacakalrı vardı gögüsleri askılıktan çıkıcak gibi duruyordu mutfaga gitti kahfe yapmaya giderken öyle bi kıvırtarak gittiki öylece baka kaldım içeri girdi kahveleri yudumlarken hayırdır yine ne oldu diye sordum seninle açık konuşucam biliyosun 3 aydır annemlerdeyim asımla ayrılma kararı aldık asım kocasıydı evet dedim ve ben artık dayanamıyorum ve sanada çok güveniyorum ben biriyle birlikte olmak istiyorum dayanamıyorum artık dedim ve aglamaya başladı ne diycegimi şaşardım yanıma oturdu lütfen sus ve hiç konuşma dedi cevap bile veremedim kalbim öyle bi hızlı atmaya başladıki şaşırıp kalmıştım birden dudkalrıma yapıştı hareketsiz kalmıştım kulakmemelemi yalmaya başladı bende boynunu yalayıp öpmeye başaldım üstünü bir çırpıda çıkardım ve gögüsleririni yalmaya başaladı öyle zevk alıyoduki nefes alışları bile beni çıldırtmaya başlamıştı üstümü çıkardı mem uçlarımı ısırıyordu elini yareragıma attı bunu istiyorum dedi çıkardım külodunu çıkarma dedi ve kilodumu çıkarmadan yalmaya başladı o kadar heycanmıştımki gelmek üzereydim ve çıkardı agzına almasıyla agzına öyle bi boşaldımki hepsini yutmak zorunda kaldı beni sikmeden seni bırakmıycam dedi amını yalmamamı saitedi dilimi amının içine gömdüm ahhhh vahlar çıkarıyorduuuu dilimi amının içinde gezdirmeye başaldım dayanamadı içime sok lütfen dayanıyorum diyordu yarragımı amının üstünde gezdirmeye biraz sürttükten sonra içine girdim müthiş sıcaktı amının içi yavaşça sikmeye başaldım ben sikerken hareketsiz bi şekilde uzanmış sanki uçuyordu içinden çıkarıp dönmesini istedim domaldı ama ben götüne girmek istiyordum domaldı yarragımı götüne sürttügüm an olmaz ordan olmaz dedi neden dedim götünden sikmek isitiyorum dedi hayır hiç yapmadım ve korkuyorum ordan oolmaz dedi bende domalmış şekilde amına girdim hızlı vurmaya başladım daha hızlı daha hızlı diye inliyordu ve boşalmak üzereyim daha hızlı vur dedi boşalmak üzereydi ve boşaldıgında öyle bi bagırdıki elimi agzına koydum ısırmaya başladı bende gelmek üzereydim sakın içime boşalmam dedi tmm dedim gelmek üzereydim geliyroum dedim hemen dönüp agzına aldı yalmaya başaladı 2 kez agzına boşaldım ..... hemen giyindik ve sen git artık annemeler gelemk üzere sen git ha bu arada verdigin 2 milyarın karşıgı verdim diye güldü... tmm dedim ve evden çıktım ...sonra hikayemde götten nasıl siktigimi anlatıcam hoşçakalın
xhamster