ausmalbilder ausmalbilder

5 Kasım 2012 Pazartesi

Seksi komşum :)


Evt Arkadaşlar Bundan 1 Sene Önce Askerden geldim Ve bu Çevreye yenı tasınmış ailem ben askerden normalde kırıklareliyim ama babamın kız kardeşimin annemın işi geregi buraya taşınmışlar

bende askerden gelınce mecburen buraya geldım ve daha askerden geleli 3 gun olmustu yukarı kattaki komsum bize gelmış bende evde yatıodum annemde le oturolardı tabı ben habersoz kalktım elımı yuzumu yıkamak için bu aratabikide sabah lavaboya gitmek için oturma odasının kapısı acık mış bennde sabah kalkınca sıkm tuvalet ihtiyacı yüzünden dımdik olmuş

neyse ben lavaboya girdim o arada komsum bunu görmüş ve ben bunu daha sonra ögrendım ilişki yaşayacagımız zaman ögrendım neyse sözü fazla uzatmayayım gunler salı idi saat 10 gibi bize geldi bılıyor hafta ıcı annem çalıo ama canı nerden estiyse bize geldi bende yarı uyanık gitttim kapıyı actım sormadan ustumde atlet altımda pijama ile neyse hiç bişi sormadan annen evdemı dedi dedim yok işe gitti kım var dedi ben yalnızım aa dedi sen açsındırda evt dedim acım gel istersen birlikte kahvaltı yapalım dedim burda olmaz dedi bize gel bizde çay felan hazır tmm dedimn üstüme tişort alıp geleyım neyse onun evine cıktık

tabikide aç ayı oynamaz misali önce güzelce kahvaltı yaptık sonra dedi hiç konusmuyosun az sohbet et işte bana sorular sormaya başladı sevgilin varmı hoşlandıgın kız felan varmı die bende askerdeyken sevgilimden ayrılmıstım anlattım işte en sonunda dedim sen anlat işte kocasıyla naısl tanıstıgını ama mutsuz oldugunu felan anlattı bende dedim bugun bize nıye geldın annemın ıste oldugu bılıyodun dedım oda dedi senıniçin geldim işte cumartesi günü seni sabah gördüm ve aklımdan gitmiyorsun dedi ve ben orda direk olarak öpmeye başladım onu sonra 2 mızde mutfakda soyunduk az biraz mutfak masasının üstünde şeviştik en son yatak odasına gitik ve ben orda boynundan gögüslerınden öpe öpe aşagıya inmeye başladım onun amına dogru ındım ve yalama başladım en az 30 dk boyunca seviştik ve orda anladımki kadın hayatında da önce hiç bukadar sevişmemiş kımseyle be sonra sıkışmeye başladık ben gitgel yaptıkca amına o inliyordu sakso cekmesi zaten benı tamamen bitirdi dolgun dudaklıydı ve hayatında ilk defa orgazmı orda ona ben yaşttım o gun boyunca saat 6 kadar sikiştik sürekli canı benı ıstıordu sımdı haftada 1defa sıkıyoz o gun unutamam seks her pozisyonunu yaptık dusta hatta komsular sesden rahatsız olup kapıya gelmısler bile :D neyse eger canı ceken varsa mail adresime cep telefonlarını yazsınlar ben ararım konusuruz bulur hallederiz

xhamster