ausmalbilder ausmalbilder

24 Kasım 2012 Cumartesi

Bahar ablam erotik filmden çok fena etkilenip bana yaklaştı

Merhaba ben yusuf . 17 yaşında 1.78 boyunda esmer mavi gözlü bir gencim . Benim annem açıklise okuyo ve onun sınıfında 23 yaşında bahar diye bi kız var . Babam takside olduğu geceler bize kalmaya gelir . Gene o günlerden biriydi . Annemler yatmıştı onla konuşmaya başlamıştık . Zapping yaparken bi erotik filmi de geçtim . O da dur kalsın bu dedi . Ben de şaşırmıştım ama tamam dedim. İyice azmıştım erkek kadını sikiyor gelgit yapıyordu . bu arada da bahar abla eliyle amına masturbasyon yapıyor amını karışıtırıyordu belliki azmıştı . Neyse filmin yarısında kalkıp tuvalete gitti . Boşalıcağını anlamıştım . bende peşinden gittim . kapının deliğinden onu izledim . Çok güzel amı vardı . Heryer ıpıslak olmuştu . Bende ondan sonra tuvalete girp 31 çekip boşaldım . Sonra yatıcanı söyledi ve bi çıkta ben üstümü değiştireyim dedi. Çünkü aynı odada kalıyorduk . Üstünü değiştirirken bende delikten izledim . Çok azmıştım . Tamam gelebilirsin dedi . Bende yatağıma girdim . O da girdi . 1 2 saat sonra o uyumuştu bende yanına uzanıp amını ellemeye başladım . Sonra birden uyandı ve napıyosun sen dedi sonra bende azını kapatıp bişey yapmıycam bahar abla seni çok seviyorum hadi hadi dedim . Oda biraz direndi ama sonra ben yatağımdayken yanıma geldi yarrağmı sıvazlamayua başladı . Bende heme dudağına yapıştım . Hemen üstrünü çıkartıp memelerini yalamaya başladım . Yavaşça aşağıya indim .Amına geldim . Amı daha sikilmemişti . Bakireydi . Yalamaya başladım iyice yaladıktan sonra sikimi azına verdim . 20 25 dakka yaladıkdan sonra azına boşaldım . Sonra amını giricem dedim olmaz dedi bende zorladım ve amını açtım ve birazını soktum benimkinin . BENİM 19 SANTİMdi ve büyüktü biraz sonra hepsini içine patladı ve bağırmaması için öpüşüyorduk . İçine boşaldım sonra götüne de verdim tabi amı patlamıştı . Neyse 3 ay sonra hamile olduğunu öğrendik ve başka biriyle evlendi . Kocası da taksici her evi boş olduğunda yanına gidip sevişiyoruz . İyi günler
xhamster