ausmalbilder ausmalbilder

12 Kasım 2012 Pazartesi

Babam, annem zannedip beni sikti

Merhaba , Ben Hande.Hikayeye geçeyim ; Babam genellikle sarhoştur.Hovardadır.Annemi tatmin edemez.Bir kaç defa konuşmalarını dinledim.Sex hayatları iyi değildi.Ben 15 yaşımdayken cin gibi şeylerden korktuğum için annemle babamın arasında yatardım.Fiziğim annemden biraz iyidir.Bir gün yine yatarken babam geldi.Biz annemle yataktaydık.Babam yatağa uzandı.Sonra popomun okşandığını hissettim.Annem sanmıştı.Önce pijamamı sonra kilodumu indirdi.Sonra bir sancı hissettim.Sertçe sikini içime sokmuştu.Gidip geliyordu.Bende bu durumdan zevk almaya başlamıştım.Babam birden içime boşaldı.Daha sonra sikini kapatarak uyudu.

Ben bu olayın etkisiyle masturbasyon yapmaya başladım.Babamı düşünüyodum.Babam yine sarhoş gelecekti ve yine beni becerecekti.Gece oldu.Babam yine geldi.Sanırım bu sefer fark etti.Arkama yattıktan sonra belini yavaşça ileriye götürmeye başladı.Ve daha sonra sertçe kilodumu indirip sikmeye başladı.İstemsizce " Ah " dedim.Babam birden durdu.Bana baktı.Şaşırmıştı." Devam et " dedim.Devam etti.Çok güzeldi.Babam amımı adeta yarıyordu.Birden annem uyandı.Şaşkınlıkla bize bakıyordu.Babamın suratı kıpkırmızı oldu.Babam anneme " hadi sende gel " dedi.Annem " nasıl olur böyle bişey ? " dedi.Babam onu zorla yatırarak ağzına vermeye başladı ve " işte böyle " dedi.Ben bir yandan korkuyordum ama bir yandan da azmıştım.Annemin kilodunu indirerek amını yalamaya başladım.Annem inliyordu.Babam annemin göğüslerini sikmeye başladı.Annem artık ohluyordu.Hadi Hakan ! Daha hızlı ! diyordu. Annem göğüslerinin arasına yarrak girmesinden hoşlanmıştı.

Bu arada yer değiştirdik.Babam benim amına girmeye başladı.O sırada annem benim göğüslerimi yalıyordu.Gece boyu değişik pozisyonlarla sikiştik.Babam bir tane...
xhamster