ausmalbilder ausmalbilder

26 Kasım 2012 Pazartesi

Esimin Karizmatik Arkadasiyla

selam ben 44 yaşında 190 boyunda esmer yakışıklı evli bir beyim.Özel bir şirkette nüdürlük yapıyorum benim hikayem oldukça rastlantı sonucu oluştu.Günlerden cuma idi cep telefonum çaldığında eşimin aradığını gördüm açtım eşim telefonda akşama misafiri olduğunu eve gelirken birşeyler almamı istedi kim geliyor diye sordum epey zamandır görmediği arkadaşının memleketten geleceğini söyledi.Akşam eve giderken istediklerini aldım ve eve gittim.Eşime sordum kim bu dedim oda benim gençlik yıllarındaki samimi arkadaşım gelecek 2 yıl evvel kocasından ayrılmış ve ziyarete geliyor dedi.Eşim yemekleri hazırladıktan sonra onu almak için otogara gittik 10 dakikalık bekleyişten sonra nihayet otobüs geldiğinde ve arkadaşı indiğinde ben öleceğim sandım beklediğimiz kişi sarışın mavi gözlü müthiş bir afetti eşimle sarıldılar beni tanıştırdı serapla eve doğru yola çıktık bunlar arkada sohbet ederlerken ben dikiz aynasından serabı seyrediyordum çok güzel bir kadındı .Yemek faslı derken yatmak için müsade istedik ve odamıza geçtik yatakta serapla ilgili fantaziler kuruyordum sabah olduğunda erken kalktım salona geçip televizyonu açtım az sonra serap kalkıp yanıma geldi ince gecelik vardı üzerinde ve sütyensiz meme uçları gözükür şekildeydi altında tanga kilot giydiği belli oluyordu günaydın dedi yan koltuğa oturdu sohbet ederken ben gögüslerinden gözümü alamıyordum farketmişti baktığımı rahat hareket ediyordu sonra eşim kalktı yanımıza geldi arkadaşının kıyafetinden rahatsız olmuştu hadi kahfaltıyı hazırlayalım dedi eşim kalktılar arkadan serabın yürüyüşünü seyrettim kalçaları hop hop hopluyordu içim müthiş gıcıklanmış hislerim uyanmıştı kahfaltı faslından sonra eşim seraba burayı gezdirelimmi dedi peki dedim o gün akşama kadar serabı gezdirdik eve dönerken eşim akşama evde güzel bir alem yapalım deyip bir büyük rakı aldırdı mezeler felan derken eve döndük eşim yemek masasını hazırlaıd yemekten sonra rakıyı açtık hem yudumluyor hemde sohbet ediyorduk televizyonda güzel bir dans müziği çıkıca eşimle dansa kalktık dans bitti oturduk arkadsından bir müzik daha çıkınca eşim aa ne kadar kabasın arkadaşımı kaldırsana dansa dedi kalktık seraba sarıldığımda onun mis kokusu genizimi yakmıştı gögüsleri gögsüme dayanmıştı belinden sıkıca kavradım ve ön kısmını önüme dayadım yaragımı amına kuvvetlice bastırdığımda bu titremeye başladı (benim alette müthiştir hani her zaman övünmüşümdür.) bir ara sırtıma tırnagını geçirdiğini farkettim buda zevk almıştı eşime baktım kendinden geçmiş rakısını yudumluyordu bizi görmüyordu bile bundan güç alarak elimi kalçalarının üzerine kaydırdım bu güçlükle ve fısıltıyla yapma lütfen dedi ama kim dinler elbisesinin üzerinden kalçalarını okşuyodum ve benim yarak dimdik ayaktaydı amına daha kuvvetli bastırınca nefes alması hızlanmıştı bir kez daha yapma lütfen dedi oturalım deyip yerine geçti.o akşam masada göz göze bakışıp durduk bununla yattık yarıntası gün eşim erkenden beni kaldırdı hayırdır dedim bugün pazar denize gidelim dedi kalktığımda serapta kalkmıştı hızlı şekilde kahvaltımızı yapıp yola çıktık denize vardık bir pansiyon ayarladık pansiyona yerleştik dinlenmenin ardından mayolarımızı giydik ve kendimizi denizin serin sularına bıraktık eşim fazla yüzme bilmediği için o kıyıda kalmıştı ben açıldım arkamdanda serap geliyordu kıyıdan epey uzaklaşınca durdum yanıma geldi serap denizin içinde birbirimize kur yapıyorduk su atıyor dalıp alttan ayagımızı tutuyorduk oynaşmalar devam ederken serap bana sırtına çıkıp denize atsana beni dedi kabul ettim sırtıma aldım bu balıklama atladı bir kaç hareketten sonra yorulmuştu ve sırt üstü denize uzandı amı tas gibi mayodan fırlamıştı ve gögüslerinin uçları mayosundan dışarı fışkırmıştı bu farkında değildi ben deli olacaktım 22 santimlik yaragım mayomu zorluyordu bende sırt üstü uzandım ve aletim önümde minare gibi duruyordu ve kafası göbek deliğimin üzerindeydi görmüştü serap gözgöze bakıştık yüzerek yanıma geldi yanımda durdu önüme baktı ve vav dedi ne kadar müthiş aletin var dedi öyledir dedim tutmak istermisin dedim moyumu sıyırdım bu denizin içerisinde avuçladı bu yaptığımız doğru değil dedi ve yüzerek kıyıya gitti bense denizin içerisinde boşalmıştım.bir süre sonra kıyıda değillerdi pansiyona gittiğimde eşimde serapta uzanmışlardı eşim uyuyordu serapta yataktaydı beni görünce kalktı balkona geçtik balkonda sohbet ederlerken ben niye vaz geçtin dedim buda arkadaşıma ihaneti ben yaşattıramam dedi bende ne var sanki eksilecekmi zaten komple onunum dediğimde öylede olmaz dedi akşam orada kalmaya karar vermiştik saatler gece yarısını 24 00'ı vurduğunda biz hala ayakta balkondaydık ben bir ara ben denize gidiyorum gelmek istiyen varmı dedim eşim ben yoruldum yatacagım dedi serapta ben geleyim dedi sahile gelip denize girdik serapla bu sefer el eleydik denizde ben kucakladım serabı ve dudaklarımız koparırcasına somuruyorduk bu ise aletimi sıkıyordu benim ellerim gögüslerinde kalçalarında geziniyordu dayanamamıştık ve serap kucagıma bir hamlede atladı aletimin üzerinde inip kalkmaya başladı ve suyun içinde boşaldı doymak bilmiyordu en sonunda saatler sonra rahatlamıştık o günden sonra seraptan haber alamadım eşimle telefonlaşıyorlarmış