ausmalbilder ausmalbilder

4 Kasım 2012 Pazar

Oğlumla Sex Hikayem

O akşam herkes yatacaktı annemde bize çatı katında benim odamı hazırlamıştı. oğlumla odama geçtik ve o ana kadar hiç oğlumla aynı odada kalmamıştık. aslında evde oda çoktu ama annem kendisi gibi düşündüğü için bizim aynı odada yatmamızı istemişti sanırım. oğlum yanımda soyunmaya başladı o güne kadar ona hiç erkek gözüyle bakmamıştım. aslında küçük yaşta evlendiğim için oğlumla aramdaki yaş çok değildi. 35 yaşındaydım ve yalnızdım. oğlumun yanımda soyunurken düzgün fizikli vücudunu görünce içimde bir şeyler olmuştu. . oğlum sadece külotuyla yatağa yattı siki hafiften belli oluyordu. üzerini örtmemişti bile. bende onun uyumasını bekledim ve soyundum üzerime mini geceliğimi giydim. altımda ne bir sütyen ne de külot vardı. bende öylece yatmışım ve yol yorgunu olduğum için hemen dalmışım. sabah üstümün açık olduğunu fark ettim. gözümü araladım oğluma arkam dönüktü ve götüm yarıdan fazla açık oğlumun gözünün önündeydi. oğlumun nefesini duyduğum anda içimden kaynar bir su gitti sanki. uyur gibi yaparak yatakta hareket ettim ve yüzümü oğluma dönerken oğlumun hemen kalkıp odadan çıktığını duydum. gözümü açtığımda kapı kapandı ve kimse yoktu odada. demek ki oğlum uyanıktı ve beni o . halde görmüştü utanmıştım ve ne yapacağımı bilemedim. hemen üzerimi giyip aşağı inmek için odadan çıktım. aşağı indiğimden banyoya girdim. banyo ile tuvalet yan yanaydı ve yan tarafta oğlum vardı. nefes alışları hızlanmıştı sanki kulağımı duvara dayayıp onu dinliyordum. kesinlikle kendini elliyordu. biraz sonra boşaldı galiba ve tuvaletin kapısını açtı hemen banyoya girip elini yıkayacaktı ki içeri girdiğinde beni gördü. =pardon anne sen mi vardın elimi yıkayacaktımda= dedi. bende =gel oğlum ben yüzümü yıkadım çıkıyodum zaten dedim= kapıda bekliyordu ve önünden geçmem için yan durdu. o arada kalçamı ona dönerek geçtim ve sikine götüm sürttü. sikini hissetmiştim ve hala sönmemişti. mutfağa . gittim ve anneme kahvaltı hazırlamak için yardım ettim. biraz sonra hepimiz masaya oturduk ve kahvaltı ediyorduk. oğlum yanımda oturuyor ve her zaman ki gibi çok sessiz duruyordu. babam biraz sonra annemide alıp tarlaya gitti. oğlumla yalnızdım ve bende biraz çay keyifi yapmak istedim. =oğlum ben bir çay daha içicem sende . içermisin= dedim. o da =olur anne içerim koy bir tane= dedi. birer çay koydum ve karşılıklı oturup içerken çıplak ayağımda bir şey hissettim. oğlumun ayağıydı. ona baktım kafası öne eğik sanki bir şey düşünüyordu. ersin içine kapanık bir çocuktur biraz. düşündüğü neydi bilmiyorum ama ayağıyla ayağımı bastırarak okşuyordu. bende ses çıkarmıyordum. biraz sonra kendine geldi. =pardon anne aklım başka yerdeydi fark edemedim= dedi. =önemli değil ersin= dedim ve bulaşıkları yıkamaya başladım. ersin ise odamıza çıktı ve bende bulaşıkları yıkadıktan sonra merak ettim orda ne yapıyor diye. odamızın kapı deliğinden içeri baktım. ersin akşam çıkardığım külotumu çıkarmış ve koklaya koklaya kendini . elliyordu. siki baya kalın ve uzundu. onu öyle bir elliyor ve sıvazlıyordu ki içimden üstüne atlamak ve onun olmak geldi. sikini içimde hissetmek onun sıcak döllerinin ağzıma dolmasını istiyordum. nefes alışlarım hızlanmış ersinse hiç acele etmeden külotumu kokluyor sikine sürüyor annesi olmadan onun tadını çıkarıyordu. biraz sonra kendimi ellemeye başladım. . amım ıslanmıştı ve parmağım kolayca amıma giriyordu. vıcık vıcık olmuştu elim ve sesler çıkmaya başlamıştı. ersin içerde hiç bir şeyden haberi olmadan sikini elliyordu. külotumu kokladıkça oh çekiyor kendinden geçiyordu. bense kapının önünde sadece oğlumu izliyor ve kendimi baştan çıkarmaya çalışıyordum. daha sabahtı ve babamların gelmesi akşamı bulurdu. bu bir fırsattı benim için oğlum beni isterken bende yalnızken neden bir başkası olmalıydı ki. işte aslan gibi bir oğlum vardı ve benim için deliriyordu. cesaretimi toparlayıp odaya birden girdim. ersin öylece kalmıştı. =ne yapıyorsun oğlum sen= dedim şaşkın taklidi yaparak. =anne şeyy.ben… şeyy..= diye geveliyordu. çırılçıplak ve sikide kalkıktı. ona =oğlum bu yaptığın yanlış farkında mısın= dedim. o da bana =özür dilerim anne bi daha olmaz söz veriyorum= dedi ve giyinmek için kıyafetlerini aldı. elinden tuttum ve = oğlum yanlış olan külotumu alıp beni hayal etmen. eğer istediğin bensem neden bana gelmiyosun ki= dedim. oda bir anda sevinerek beni kucağına aldı. beni biraz öptükten sonra yatağa yatırdı ve üzerimden tişörtümü kotumu çıkardı. sütyenimi yukarı kaldırıp göğüslerimi emmeye başladı. göğüs uçlarımı neredeyse koparacaktı çok azmıştı belli ki. sonra sütyenimi çıkarıp beni sırt üstü yatırdı. bacaklarımı tutup yukarı kaldırdı ve öylece bıraktıktan hemen sonra iki eliyle külotumu yanlardan tutarak tek hamlede çıkardı. sonra bacaklarımı iki yana ayırıp üzerime geldi biraz seviştik yeniden siki sertleşmişti. =gel biraz amımı yala oğlum= dedim. o da =tamam bitanem seni uçurucam bugün= dedi. ben ayağa kalktım ve hemen ağzını amıma dayadı. saçları biraz uzundu elime aldım ve kafasını amıma bastırdım. biraz sonra gözlerimi kapatmış tadını çıkarırken içerde bir sıcaklık hissettim gözümü açıp baktım ki dilini amıma sokmuş içerdeki sıvıları yalıyordu. çıldırmıştım sanki kendimi bir fahişe gibi hissediyordum. beni kölesi yapsın döve döve siksin isterse gebertsin istiyordum. onun için ölmeye en hazır olduğum andı sanki. ve onu yatağa itip üzerine ters yattım. sikini ağzıma aldım ve amım onun ağzındaydı. sikini yaladıkça kafamı bastırmaya başladı. biraz sonrada üzerinden beni atıp tam istediğim hayvansı davranışlara başladı. beni kullanıyordu kölesi olmuştum oğlumun. üzerinden beni attıktan sonra yataktan indi ve beni ters yatırdı kafam yataktan dışarda sırt üstü yatıyordum. ağzıma sikini verdi ve yalamaya başladım. yaladıkça ileri gidiyordu boğazımı zorluyordu. harkaydı beni umursamıyor ve acıyla dolu bir zevk yaşatıyordu. boğazıma soktukça kusasım geliyordu ama kusmuyordum. bir ara sikini çıkardı =gel yavrum sok boğazıma gebert beni erkeğim=diye yalvardım ve bana =vay be sen ne orospuymuşsun öyle= dedi. bu söz beni çok mutlu etmiş ve bana aşırı azgınlıkla zevk vermişti. oğlumun sikini iyice yalamış ve boğazımdaki balgamlarla ıslatmıştım. aşırı kaygandı ve beni yatağa uzatıp bacaklarımı ayırdı.=geleyim mi hayatım= dedi. =sorma aşkım sik öldür beni acımadan sik acıtarak sik acıya ve zevke doyur beni= dedim. o da kaygan sikiyle tükürüklediği amıma tek hamlede öyle bir girdi ki amımdan kıvılcımlar çıktı sandım. gözlerim ateş atmıştı ve istediğimde buydu acı çekmek onun kölesi olmak beni sike sike canımı yakmasıydı. bir seferde girdiği amıma hiç durmadan sokup çıkarıyordu sikini. acayip zevke gelmiş ve altında kıvranmaya başlamıştım.çok geçmeden =aaahhhh… geliyoruuummm.=d iye söylenmeye başladı. bende o anda sıkıca belinden ayaklarım ve ellerimle kavradım. onu bırakmayacaktım içime boşalacaktı. =ne yapıyosun anne içine boşalcam geliyorum= dedi ben de =devam et sen aşkım sik orospu anneni= dedim. bir kaç git gelden sonra içime boşaldı tütriyordu. zevke gelmiştim artık = durma aslanım inene kadar pompala çıldırt beni aşkıımmmm= diye yalvardım. durmadı ve devam etti bende boşalmıştım…
xhamster