ausmalbilder ausmalbilder

5 Kasım 2012 Pazartesi

O bir harika !!


arkadaslar ben berk 15 yasındayım neyse

günlerden salı bir kız yanıma geldı ve selam verdi ben olayı caktım daha sonra konusmaya basladık ıyıce dostlugumuz samımılestı ve kız okadar guzeldıkı kendımı tutamıyordum daha sonra ben buna cıkma teklıfı ettım ve direk kabul etti ılk once hafif hafi opusuyorduk ve bana hıc bırsey demıyordu 1 ay boyle devam ettık ben artık ıcıne gırmek ıstıyordum ama o ısrarla opmene ızın veryorm fakat dedıgın olmaz diyordu...günlerden perşembe annemler istanbuldaydı ve ben evde yanlız film izliyordum kızı cagırdım ve geldı kafasını omzuma dayadı seni seviyorum dedi ben kızın o halini gorunce benimki kaktı kız gulmeye basladı fılan

daha sonra opusmeye basladık kız oyle bır emiyordukı dudagımı mukemmeldı daha sonra dayanamadım goguslerını ellemeye basladım daha sonra bu olayı caktı fakat bı sure yapamam dedıkten sonra ıkna ettım etegını ındırdım ve altta pespembe bir am vardı dayanamıyordum ama ızın vermıyordu amına sokmaya arkamla idare et dedi got delıgı cok kucuktu her sokusumda mukemmel bır zevk alıyordum ben dısarıya bosaldm ve beraber banyo ettık bıraz opustuk ve evine gitti arkadaşlar benim hikayem bu bir çok sex yaptım ama bunu unutamıyorum cunku kız gercekten HaRiKaAaAaAaA.........!
xhamster