ausmalbilder ausmalbilder

24 Kasım 2012 Cumartesi

Gay pasif sex hikayesi

Ben 42 yaşında Pasif duygular içinde olan biriyim. Bu duyguları 17-18 yaşından beri hissediyorum. Birgün gabilede sohbet ederken 45 yaşlarında bir erkekle tanıştım oda pasif bir arkadaş aradığını ve ilişkiye girmek istediğini söyledi. Ben biraz tereddüt ettim, ama içimdeki ses beni rahatsız ediyor ve bu duygalarımı fazla bastırmamam gerektiğini ve bu kişiyle buluşup reel ilişkiye girmem gerektiğini söylüyordu. Bende içimden gelen sese kulak verdim ve buluşmaya karar verdik. Onun yurt dışında olan ve anahtarı kendisinde olan eve yakın bir yerde buluştuk. Ögle üzeriydi eve çıktık bir odaya geçtik yerde minderler serili idi. Biraz konuştuk ama ben hala heyacanlı idim. Bana korkma bu aramızda kalacak ikimizde yetişkin insanlarız insanlarız dedi bu bana daha rahat olmamı sağladı. Sonra ikizde soyunmaya başladık Bu arada arkadaşın adı Hikmetti. Hikmet soyundu yarağı 20 cm kadar ve kalındı biraz ürktüm ama aynı zamanda heyacanlandım, hem ilk ve hemde kalın ve büyük bir yarak yiyecektim. Sonra öpüşmeye başladık, sonra yarağını ağzıma aldım emiyordum çok harika bir tadı vardı ilk defa oral seks yapıyordum. Sonra bana domalmamı söyledi ben önüne domaldım yarağını deliğime değdirdi kalçalarımdan kavradı ve yavaş yavaş yarağını götüme itelemeye başladı. Yarağı yavaş yavaş götümün derinliklerinde yol alıyor ben acıdan inliyordum. Sonra tamamının girdiğini hissettim. Tamamen içimde kaybolmuştu götüme girip çıkmaya başladı acı yavaş yavaş zevke dönüşmeye başladı, çok harika sikiyordu ben zevkten inliyor kökle kocacığım kökle diye hikmete yalvbarıyordum. haydi canım dibine kadar diyor, hikmette tamam karıcığım soktum çok harika götün varmış karımı sikerken bile bu kadar zevk almamıştım canım diyordu.Sonra içime titreyerek boşaldığını hissetttim çok harikaydı. Sonra biraz dinleddik ben hadi gidelim dedim o bana ne acelenen var seni bir daha sikmeden bırakmam dedi sonra tekrar sikmek için yarağını okşamaya başladı tekrar yarağı sertleşti bu sefer sırt üzeri yatırdı bacaklarımı omuzuna aldı yarağını götüme soktu defalarca girdi çıktı sonra tekrar içeribw boşaldı. Çok harika bir şeydi iyikide içimdeki sese kulak vermişim. şimdi 3 senedir zaman zaman aşk yuvamızda buluşur sevişiriz.
xhamster