ausmalbilder ausmalbilder

16 Kasım 2012 Cuma

Bir paket sigara karşılığında kendimi siktirdim

Selam,ben Zuhal.. Eşim Kemal ve ben uzun zamandır birbirimizle şevişirken çeşitli fantaziler kurar ve harika zevkler yaşardık. Kocamın başka bir kadın ile sevişmesi fikri beni nasıl çılgına çeviriyorsa, eşim Kemal de beni başak bir erkekle düşünüyor ve zevkin doruklarına varıyorduk.. Ben sadece yatakta konuşup orada bırakmayı tercihederken,Kemalde bu adeta bir saplantı haline geldi ve beni başka bir erkeğe siktirme isteği adeta vazgeçilmez hedefi halini aldı..

Özellikle heryıl çıktığımız yaz tatilleri bizim kendimizi ve fantazilerimizi yenilememmize olanak sağlar olmuştu.En son gittiğimiz Antalya tailinde,5 yıldızlı bir otelde tatil yapıyor idik.Otelde genelde yabancı müşteriler olmasına karşın Türk çiftlerde vardı.Ben havuz kenarındayken bir adam geldi ve sigarasını odasında unuttuğunu ve bir sigara rica ettiğini söyledi,tabii sigarayı verdim ve teşekkür ederek yanımdan uzaklaştı.

Ertesi gün akşamında ben en seksi kıyafetimi giyerek mini kot eteğim ve geniş degajeli bluzümle odamda aynada kendime bakarken eşim Kemalde uzun topuklu ayakkabılarımı elleriyle giydirerek,Karıcığım bu akşam özgürsün,git barda kafana göre takıl biraz yanlız kalarak rahatla dediğinde,hınzır gülümsemesiyle gerekli mesajı bana vermişti..

İstemeye istemeye otelin barına doğru giderken,turistlerle dolu bu otelde kiminle sohbet edeceğimi düşünüp yanlız kalmamın sıkıntısını yaşar olmuştum.Bir iki kadeh bişeyler içip odama geçerim diye düşünerek barda oturup içkimi yudumlamaya başlamıştımki..Havuzun kenarında benden bir sigara alan adamı birden yanımda buldum..elinde içtiğim sigaradan açılmamış bir paket vardı ve kibarca bana uzatarak,borçlu kalmak istemediğini ve kabul etmemi rica etti.

Tabi sohbet başladı sigaranın hatrına,eşiyle tatil geçirdiklerini fakat eşinin yeni doğum yaptığından dolayı tatilde ve öncesinde kendisini ihmal ettiğini filan anlatarak gözleriyle açlığını ve kadınsızlığını bana hisettirdi.mini kot eteğim oturduğumda dahada kısalmış ve nerdeyse tangam görünür hale dönmüştü,adamın gözleri benim bacaklarımdayken benim gözümde bir ara adamın pantolonun önüne takıldı,adamın siki kol gibi olmuş neredeyse pantolonunun fermuarını patlatacak gibi olmuştu,o anda içimde birşeyler kıpırdanmaya beşladı ve vücudumu tarifsiz bir ateş sardı.

Acaba kocamın yıllardır benden istediği zaman o zamanmı idi diye düşündüm. Adam barın sesinden rahatsız olduğunu ve içkilerimizi alarak kumsala inmeyi teklif ettiğinde bir an tereddüt ettim ama gözümüde pantolonunun önünden alamıyordum.Teklifini kabul edip kumsala indik,ortam gayet ıssız idi ve adamla kumların üzerinde otururken elini bacaklarımda gezdirdiğini ürpererek hissettim,yıllar sonra yabanci bir erkek eli bacaklarımı okşuyor fakat bu durum çok hoşuma gidiyordu.Ertesi sabah tatilimiz bitiyor ve sabah hava alanına gitmemiz gerekiyordu,bir çılgınlık yapmak ve ertesi gün birdaha bu adamı görmeden evime döneceğimi düşünmenin rahatlığı ile herşeyi oluruna bırakmıştımki adam azgın bir boğa gibi üzerime çıkıp dudaklarımı emmeye başladı,bacak aramda taş gibi yarağını hissediyordum,göğüslerimi morartırcasına hayvan gibi ısırmasına itiraz edemiyor ve bir taraftanda kendimi ona teslim ediyordum.

göğüslerimin ikisini birden avuçlarına alıp canımı yakması çok hoşuma gitmişti,zevkten külodum sırılsıklam olmuş,amım ateş gibi yanıyordu,fermuarını yırtarcasına açıp kol gibi sikini ellerime aldığığımda iki avucumu dolduran yarağının başından sular süzüldüğünü gördüm,eğilip bu güzel yarağı yalamaya başladım,adam sırt üstü uzanmış tadını çıkarıyor ve hayvanlar gibi inliyordu,ağzımı tamamen dolduran yarrak kocamınkinden daha iri ve damarlı idi,sonra beni sırt üstü yatırıp külodumu kenara çekip dibine kadar bana kökledi,içkinin tesirindenmi içimdeki kol gibi yarraktanmı bilmem başım dönmeye ve sik beni amımı dağıtıp kocama gönder erkeğim benim,sikicim ol benim dağıt beni diye yalvarıyordum adama.
xhamster