ausmalbilder ausmalbilder

24 Kasım 2012 Cumartesi

Ablam kendisini sikmemi istedi

İyi Günler sayın sex hikayeleri okuyucuları. Size 1 hafta önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Benim adım Buğra ve 14 yaşındayım. Hergün evde Kendi çapımda çalıştığım için kaslı bir vicudum var. Hikayeme Geçelim. Dediğim gibi bundan 1 hafta önce eve ablam hümeyra gelmişti. Onunla birlikte çok şey yaparız. Kaykay süreriz, basketbol oynarız hatta futbol bile oynarız. Bir gün iyice yorulduktan sonra eve geldik. Annem ve babam kardeşimide alıp bir yere gidiceklerini ve gece saat geç dönücekleri belkide hiç gelmiceklerini söylediler. Benide hümeyra ablama emanet ettiler. Bizde tamam dedik. Hümeyra ablamın vicudu çok bakımlı ve çok sex'dir. O akşamda üzerine ince şeyler giymişti ve göğüsleri gözüküyordu. Saat biraz ilerledikten sonra hümeyra ablam bana film koyalımmı dedi, bende olur abla dedim ve film konsolumuzun olduğu yere gitti film seçiyordu. Sonra filmi seçti ve bana gösterdi filmin adı ' Zohan ' dı. Zohan erotik ve komedi bir diziydi. Neyse ablam koydu Filmi ve izlemeye başladık. Film erotik yerine geldi ve benim aletim kalktı. Hümeyra ablam bunun farkına varmaması için üstüme bir yorgan aldım. Ve ablama abla bu gün salonda yatalımmı dedim. Oda olur dedi. Ablam filmi izlerken bende onun göğüslerine tutulmuştum. Oda galiba fark etti ve bana frikik veriyordu. Ben iyice tahrik olmuştum. Sonra tuvalete gittim ve 31 çekmeye başladım. Ablam ise anlamıştı galiba. Sonra çıkıp tekrar yanına gittim. Kendi Koltuğuma oturdum ve ablamda kalkıp yanıma oturdu. Film bitmişti bende Cd yi çıkarttım ve kaldırdım. Ondan sonra Ablam telefondan hikaye okuyalımmı dedi bende olur abla dedim. Ablam İphone'mu açtı ve sapık hikayelere girdi. Ondan sonra okumaya başladı o okudukca benim Aletim kalkıyordu. Bu arada benim aletim 15 cm incede değil kalında. Ablam elini aletime dokundurdu ve pardon yanlışlıkla oldu dedi. Bende tamam önemli değil dedim. Ondan sonra ablam sen hiç kız siktinmi dedi. Bende hayır abla dedim. Ablamda İstermisin dedi. Bende isterim abla dedim. Çünkü Kendimden geçmiştim. Ablamda tamam o zaman beni sikmek istemisin dedi. Bende Babamlar duyarsa Nolur hem günah değilmi dedim. Oda nolcak Herkes yapıyor hem babamlar duymaz dedi. Bende tamam dedim ve dudağıma yapıştı. Deli gibi öpüşmeye başladık. Ben bir yandanda Pjamasının üstünden onun amını okşuyordum. Oda benim sikimi. Derken ablam titredi ve amının orası ıslandı bende iyice zevke geldim ve ablamı soydum. Ablamda beni soydu. Benim aletim dim dik sopa gibi olmuştu Ablam görünce direkmen yalamaya başladı ve Çok azmıştım. Ablamın kafasını kaldırdım ve koltuğa attım. Bacaklarını ayırıp deli gibi amını yalamaya başladım. Ablamsa Birazda hızlı lütfen diye inliyordu ve kafamı amına bastırıyordu. Sonra ablam titreyerek bir kez daha boşaldı ve ben ilk kez bir kadının boşalmasını gördüğüm için biraz izledim. Oldukca sex hikayesi okuduğum ve sexi araştırdığım için sexle ilgili çoğu şeyi bilmiyordum. ve ablamın amının sularını yalamaya başladım oda iyice zevke geldi sonra ayağa kalktım ve ablam dur dedi sikime yapıştı deli gibi yalamaya başladı ve bende fazla dayanamıyıp ağzına boşaldım ve yut onlar dedim oda yuttu. Benim sikim iyice inmişti Ama ablam ovalaya ovalaya yalıya yalıya 20 dk ya tekrar kaldırdı ve bende onun memelerini elleyor sıkıyordum. Onun amını yalamak bana çok zevk verdiği için bir kez daha yalamaya karar verdim ve onu yatırdım. süper bir amı vardı kılsızdı. Yalamaya başladım iyice kayganlaşan amını görünce tam zamanı dedim ve tam sikimi aamına sokarken onun kızlığı aklıma geldi. Ona sordum hiç başka birisi seni amından siktimi dedim. Ablamda Evet dedi. Bende Kim dedim oda kim olduğunu boşver sen devam et dedi. Bende Devam ettim. sikimi amında dolaştırdım. Ablam artık sok diye inliyordu. ve bende birden soktum. önceden birisi ablamı siktiği için o kadar bağırmadı. Ben yavaş bir tempoyla ablamı sikiyordum ve memelerini yalıyordum. İyice azan ablam daha hızlı daha hızlı diyordu bende dayanamıyıp bir anda Hızlandım. Ablam hızlanınca çığlık atmaya başladı ve evet evet diye inliyordu. Bende arada duruyor tekrar devam ediyordum derken artık yorulmuştum. iyice hızlandım ve durmadım ablam alışmıştı. Daha fazla dayanamayıp sikimi çıkardım ve üzerine boşaldım. Ablam sikimi yalıyor üzerinde kalan dölleri emiyordu. Beraber duşa girdik. Ablama senin götünüde sikmek istiyorum dedim oda tamam dedi. Bende onu banyoda domalttım. göt deliğine bakınca daha önce hiç sikilmediğini anladım. Göt deliğini biraz açmak için ilk önce az parmakladım ve biraz açıldı sonra sikime ve onun amına sabun sürerek kayganlaştırdım. Sonra ablam yavaş gir daha önce kimse girmedi dedi. Bende tamam abla dedim. Sikimin Kafasını Soktum ve ablam inledi. Sonra yavaşca yarısını soktum ve yarısıyla git gel yapmaya başladım. Ablam çok kolay oldu dedi, bende daha bitmedi dedim ve bir anda hepsini soktum. Ablam resmen çıldırdı çok pis inliyordu bağırıyordu. Sonra ben gel gitlere başladım. Ablam bir kaç dk sonra bağırmıyor hatta zevk almaya başlıyordu. Beni çıldırtmak için zevk iniltileri atıyordu. O iniltileri duydukca ben dahada azıyordum ve dahada hızlanıyordum derken ablamın götünde patladım. ablamda boşalmıştı. Çok güzel bir gündü. Artık ablamla evde boş kaldığımızda veya çok azarsakta bodrumda sikişiyoruz. Bir daha güzel bir sikiş olursa yazıcam. Anlattıklarım hayal ürünü değildir İsteyen inansın istemeyen inanmasın. :)
xhamster