ausmalbilder ausmalbilder

8 Kasım 2012 Perşembe

Annem ile

Mrb Ben Antalyadan Mustafa Yaşım 22 Şu Anda Askerdeyim 17 Yaşından 22 Yaşına Kadar Tüm Sex İhtiyaclarımı Annemle KArşıladım.Annemle Hergün Sevişir Her Türlü Fantaziyi Yaşardık.Mukemmel Bir Sex Yaşantımız Vardı.Evde,Arabada,Piknikte,Depoda Aklınıza Neresi Geliyorsa Orda.Annemin Adı Cemile 39 Yaşında 1.65 Boylarında Mükemmel Göğüslere Ve Kalçalara Sahip Kapalı Ev Hanımı Ve Dindar Bir Kadındı.Onu İlk Başta Kilotlarına Ve Sütyenlerine Boşalarak Dikkatinin Çekmeye Başladım O Kirli Sepetteki Kocaman Kilotları Ve Sütyenleri Her Zaman Boşalırken Yanımda Olmuştu.Ben Bir Gün İşten Eve Geldim Hemen Banyoya Koştum Çamaşırları Almak İçin Banyodan Sesler Geliodu Annem Banyo Yapıyordu İç Çamaşırlarını Banyonun Girişine Çıkarmıstı Hemen Alıp Odama Gittim Amacım Onları bir an önce boşalıp tekrar oraya koymaktı we koklayarak onlara boşaldım tekrar aldım yere koydum hemen odama gidip b.sayarı actım takılıyodum annem banyodan cıkmıs we üstünü değiştirmişti odama geldi ne zaman geldiğimi sormustu yaklasık 15-20 dk dedim sen ne yapmaya calısıyosun dedi bende anlamamazlıktan gelerek ne diye sordum aylardır çamaşırlarıma yaptıqını bılıyorum dedi bende biliosan neden soruosun dedım amacın ne dedi ben amacım senınle olmak senınle zevkli dkkalar qeçirmek dedim muhafazakar bir kadın olduqundan bunu karşı cıkar die dusunmustum artık oda bıkmıstı camasırlarına bosalmamdan gelip yanıma oturdu ustunde bluz ve etek var ıcınde sutyen yoktu birden duduğına yapıstım karsı cıktı yanımdan kalkıp qitti sinsi bi plan yapmam lazımdı anneme sahip olmam lazımdı gittim yalvardım falan ama nafile olmaz diodu biz anne-oğuluz olmaz ama kararlıydım o gün onu sikecektim gece arkdaslarla bulusup 2-3 şişe bıra ıcmıstım ewe geldim annem coktan uyumustu odasına qıttım uyoyordu yorganın altındaydı yorganı ustunden nazikce aldım ve ellemeye basladım ama uyanacaktı hissediyodum bıraktım tam odadan cıkacakken cağırdı qel dedi sade göğüslerimi emmene ve vucudumu ellemene izin weririm dedi sevinmiştim hayalini kurduqum o quzl göğüsleri emecektim hemen üstünü cıkardı göğüsleri karsımdaydı ucları cok qüzeldi we sarkıktı göğüsleri üstümü cıkararak yanına oturdum we emmeye basladım mükemmeldi bi elimlede 31 cekıyodum 2-3 dk sonra cok buyuk hışımla göğüslerine bosaldım artık iş cıkrından cıkmıstı amınıda emebilirmiyim die sordum ewet dedi basladım emmeye yalamaya mükemmeldi ve sikim tekrar kalkmıstı ayağı kalktım we üstüne abandım elimle amına hızaladım we yarağımı soktum sıcacıktı direndi ama o da z3evk alıodu o qun sabaha kadar sikişmiştik.ve bu ilişkimiz 4 yıl surdu boyle askere qitmeden once dayım benımle vakit qecirmek icin bize qelmişti biz annmle yine dewam edioduk we artık değişim istiyoduk annemle dayımıda alma fikrimiz doğdu we dayıma bilerek yakalancaktık ve annemle yatak odasında başladık yine yiyişmeye yüksek sesler cıkarıyoduk dayımın duymaması ımkansızdı we odaya qeldı bızı o halde qorunce dunyası yıkıldı yiğeni altta ablası üstte uyqunsuz durumda yakalamıstı tabi annem ustumden kalkıp kapıda duran dayımın yanına qitti dayımın bi elini tutup amına bi elinide sağ göğsüne bastırdı we duduklarına yapıstı dayımın mükemmeldi öpüşmeye basladılar dayım cok iyiydi sexte e antalyada 6 yıldızlı otelde bellboydu kım bılır ne ruslar sıkmıstı annem hemen dayımın pantolonu ındırıp saksoya baslamıstı dayımın qozleri qidiodu bi anda annemi tuttuqu qinbi yatağa domalttı we amına qçirmişti bile annemın bende ağzına werdım mukemmeldi sonra ben yatağa tekrar uzandım annem ustume cıkmıstı dayımda arkadan annemın qot deliğini yalıyodu annemı bende qotunden defalarca sıktıqım ıcın qotu acıktı saten dayım bir hışımla qırdı annem aramızda tost oluodu annemi 3 qun boyunca siktik…Bi sonrki hikayemde askerdeyken yanıma qelen annemı evci izninde otelde 3 qun nasıl sıktıqımı anlatacam bol sıkıslı qunler…
xhamster