ausmalbilder ausmalbilder

27 Kasım 2012 Salı

Azgin Yigenimle arkadan

merhabalar ben 28 yaşında esmer uzun boylu havayollarında hosteslik yapan bir bayanım. size gecen yaz tatilinde yaşadığım bir olayı anlatıcam. Marmarise ablamların yanına birkaç günlüğüne tatil için gittim. Ablam kocası ve oğlu birlikte kalıyorlardı. Ablamla eniştem sürekli yat gezisine çıktığından ben yeğenimle birlikte kalıyordum bazı geceler. 18 yaşında kumral çok yakışıklı bir çocuktur Emir her gece kızlarla dışarı çıkar.Bir akşam onu evde görünce şaşırdım neden çıkmadığını sordum. teyzesini yalnız bırakmak istememiş. kanepede uzanmış belinden aşağısını havluyla kapatmış elinde kumanda televzyon izliyor. Ben de duşa girdim az sonra çıkınca yanına oturdum oje sürecektm. yanımda tvye dalmşken dikkatini çektim ve beni izlemeye başladı. havlunun arasından gözüken bacaklarımı inceliyordu bense ayaktırnaklarıma oje sürüyordum.birden, teyze sen güzel kadınmışsın ya neden evlenmedin hala dedi. gülümsedim, bulamadm doğru erkeği dedim. diğer ayağımı kldırp sehpanın üstüne koyarken bacaklarım tamamen açılmştı artık. iki dk sonra farkedince emire baktım, başını tvye cevirdi fakat havlusunda bi kabarıklık vardı. baya uzun bakmış olmalıyımki emiri bana bakarken yakaladım. gülümsedi bişey demedi. bense büyüklüğüne hayret etmiştim. Noldu görmdin mi dha önce dedi. ne alakası var gördüm tabiki dedm. neye bakıosun bu kadar dikkatli bu kadar büyüğünü mü görmedn dedi. sanırım, yaa tamam sus dedm. doğruldu yernden ve bana saarılarak ayy benim teyzoşum çok mu yalnz kalmş die sıkıştırmaya başladı beni. git başımdan diye iteklerken üzerimdeki havlu biraz aşağıya kaydı ve emir göğüslerimi izlemeye başladı.tekrar bana dönüp ısıriimmi die şakalaşırken boynumdan hart die ısırdı. aah die baırınca durdu bir muddet öpiiim de geçsin dedi. boynumu öpüyordu ılık ılık başımı aşağı eğdim ve sessiz kaldım. siki kalkmıştı yeğenimin. dokunmak istiyordum fakat yapamazdım. Boynumdan omuzlarıma geçti çok arsızdı bu çocuk omuzlrıma dilini değdiriyor beni tahrik etmeye çalışıyordu. amımın ısındığını hissettim.omuzlarımdan göğsüme indi öpüp kokluyordu çok güzelsin diyordu.kalbim yerinden çıkacak gibiydi. koluna tırnaklarımı geçiriyordum. inanılmaz arzuluyordum onu. havlunun başladığı yere kadar indi diliyle. dudaklarıyla indirmeye çalışıyordu havluyu. göğüslerim sertleşmişti.biraz daha indirdi biraz daha.. göğüslerim açıktaydı artık. semsert dik göğüslerimin ucu kabarmıştı. dilini gezdirip dişleriyle sıkıyordu. ellerim ensesindeydi saçlarını okşuyordum.sağ eli göğsümde sol eliyle kalcamdan tutup altına çekti beni. havlu tamamen açılmıştı. kendi havlusunu çıkarıp attı.bacaklarımı tamamen açtım sırılsıklam olmuştum. kalçalararımı götümü elliyor sıkıyordu. yapma tamam dedikçe daha hızlı nefes alıyor beni sikmek istiyordu. kalkmış siki tenime batıyordu. ellerimi karnından aşağı indirdim. sikinin başını tuttum sert olduu kadar yumuşaktı. ovuşturmaya başladım. zevk suları aktıkça yayıyordum sikine.bir elim taşaklarıyla oynuyor daireler çizdiriyordum diğr elimse sikinin başında sıkıp bırakıyordum. memelerime dişlerini geçiriyor yaptığım hareketlerle inletiyordum.başını kaldırdı dudaklarımdan öptü dilini ağzımın içinde gezdirirken elini amıma dokundurdu.en üstteki ayrımın arasında parmağını ileri geri gezdiriyor beni çıldırtıyordu. amımın yanaklarını araladı ve deliğin başında gezdirdi parmaklarını. iyice ıslanmıştım. seni içicem dedi ve amıma kadar indi. ellerini götümün altına koyup beni havalandırdı. burnuyla amımı kokluyor aralıyordu nefesi beni delirtmişti. dilini çıkarıp amımı üstten yalıyordu. amım ıslandıkça bütün suyu çekmeye çalışıyor bızırımı da yutmaya çalışıyordu sanki. başını saçlarını okşuyordum deliler gibi inletiyordu beni bir eli göğsümde yuvarlak çiziyor dier elinin parmaklarıylada göt deliğimin çevresinde dolaşıyordu dilini amıma sokmaya çalışıyor amımdan çıkansuları dilinin ucuna getirip bana gösteriyordu onu orada parçalamak istedim mahveetmişti beni durmadan dişlerini batırıyor diliyle aylardır yemekyememiş insanlar gibi deliklerimiyalıyordu. götüme ortaparmağıını amıma da başparmağını sokmuş hızlı hızlı sokup çıkarıyordu. dayanamadımve kucağına oturdum. amım kıpkırmızı olmuştu sikiyse sulu bişekilde ıslak ve sıcak ağzımı bekliyordu. dudaklarından göğsüden karnından yalayarak bacaklarının arasına indim. yerde diz çöktüm ve onun heybetli sikine baktım. elimle başını tuttum ve taşaklarını yalamaya başladım. gözlerinin içine bakarak içime sokarcasına taşaklarını emiyordum sağdakini soldakini ayrı ayrı ağzıma alıp dilimi dolandırıyordum. ve sikine çıktım. baştan aşağı o koca sikiniyalıyordum lolipop yalar gibi. enfes bi lezzetti onu yemek istiyordum resmen. ağzıma boşalmasını istiyordum. dudaklarımdan geçirip dilimle buluşturuyor nerdeyse tamamını büyük bir iştahla ağzıma sokuyordum. tükürük içinde kalan sikinin damarlarında dişlerimi gezdiriyor avucumu sıkıp içinde git gel yapıyordum. Aşkımmmm harikasın gel buraya diye tutup kanepeye yüzüstü yatırdı. belimden kaldırıp domalttı şimdibeni hayvanlar gibi sikmesini bekliyordum. bacaklarımı sonuna kadar açmış o koca sikini sokmasını istiyordum. sikini daracık götümde gezdirdi onu hissetmek boşalmama yeterdi fakat birden o koca yarrağı amımdan içeri soktu upuzun bir yol katetti ve amımın içinde zevk sularımız karıştı kalçalarıma bastırıyor tokat atıyor sıkıyordu. sanki karşısında kadın değil de düşmanı varmış oyuncak varmış gibi acımasızca vuruyordu duvarı siiker gibi hızlı v sert sikiyordu.sonuna kadar sokup öylece kalıyor sağ sol hareketler yapıyordu içimde daha çok siksin istiyordum iyice domalttım götümü.ikiye ayırıp parmağıı götdeliğime sokuyor göğüslerimi koparırcasına sıkıyordu. arkamda hayvan gibi inleyip kökleye kökleye sikiyordu. tırnaklarım koltuğa geçmiş şekilde bağıra bağıra inliyordum. sik beni sikkk beni küçük yeğenim sik beni diyordum. aahh diye inleyip hoşuna gidiyor demi hiç böyle bişey yaşadın mı diyordu evet desem dövecekti sanki okadar vahşiydiki. gel buraya dedi ve beni kendine ceviirdi kucağına oturttu. elimle tutup yarrağını amıma soktum. benim gibi sikebilen varmıı söylesene kaşşaar diye bağırıyor hayırr erkeğimmm mükemmelsin die beni inletiyordu. kucağımda zıpla diye haykırdıkça, eveet eveet diye omuzlarına tutunmuş hopluyordum. aşağı yukarı hareket eden göğüslerimi ağzına alıyor belimden tutup içimde gidip gliyordu. geliyorummm diye bağırdı ve amımın içinde sıcacık sular akmaya başladı bu sefer çok hızlanmıştı zıplamaktan memelerimkopacaktı ve bir anda yukardayken belimden asılıp aşağıya çektiiii kökledi ve boşaldı. dudaklarından öptüm ve duşa girdik bribirimizi yıkadık orda da domaltıp sikti beni sabun kullanıp götüme girdi 2 kere daha boşaldı götümden daracık götüm kızarmış ve kan getirmişti havyan ama çokkkk güzeldi götten sikilmek. aramzda büyük bir aşk doğdu o geceden snra. sanırım asla evlenemeyeceğim
xhamster