ausmalbilder ausmalbilder

5 Kasım 2012 Pazartesi

Teyzemin Kırmızı Südyenii

slm arkadaşlar daha başlamadan heycanlandım bile ben cenk adana"da oturuyorum.teyzeme olna düşkünlüğüm bundan 3 sene önce başladı ben teyzem gile gittim banyo edecektim teyzemde dur sana suyu hazırlayım dedi benle beraber banyoya girdi önümde eğilince bütün göğüsleri gözüktü her biri kafam kadardı neyse teyzem çıktı benim ufaklık taş gibi olmuştu üzerimi degiştim bi baktım orda ne asılı teyzemin sütyeni:)aklıma onun südyeniyle 31 çekmek geldi ilk önce aldım kokladım iyice çok güzel kokuyordy agzıma soktuk südyenini gerçekten çok azmıştım çıkıp onu orda sikmke bile geçti aklımdan neyse südyenini yaraga doladım başladım 31 çekmeye gerçektende çok zevk veriyordu ve südyenin üzerine boşaldım neyse dusumu aldım sadece kilodumu giydim dışarıya çıktım.meyerse südyeni yerde unutmuşum döl halinde teyzemde banyoya girmezmi onu yerde görünce beni çagırdı bunu kım düşürmüş diye ben ne bilim teyze dedim aldı südyeni baktı hep döl olmuş ne yaptın lan sen bunla deyince bende 31 çektim yaa öylemi akşam amcan gelsin görürsün sen dedi bende korktum tabı o südyeni görünce benimki yine kalktı ve teyzem gördü kalktıgını ne o yinemi üzerine akıtacan dedi ben yok dedim çıkar lan nasıl büyükmü dedi bende utandım zorla çıkartırdı baktım gülmye başladı lan seninki amcanınkinden büyükmüş dedi benimde hoşuma gitti tabi:) baktım tuttu yaragımı yalamaya başladı ta varya o kadarmı zevk alıyordum anlatamam. neyse bende fırsat bu fırsat dedim teyzemin göğüslerini tuttum gerçektende çok büyüklerdi neyse oda

üzerindekileri çıkardı yatak odasına gittik amımı yala dedi bende tamam teyze dedim ve yalamaya başladım ateş gibi olmuştu ve mis gibi kokuyordu neyse soktum yaragımı çok ama çok zevk alıyordum ben cıldırmıştım nerdeyse sok sok diyordu ama içine akıtma dedi bende tamam dedim 2 dk sonra tutamadım kendimi içine boşladım oda bana tokat attı ben neypacam şimdi ya hamile kalırsam dedi tabı bende korktum.neyse teyzem amcamı kandırdı çocuk benden ama amcam kendinden biliyordu arkadaşlar sizde teyzeniniz veya yengeniz gile gidince sakın orda duş falan almayın bu arada ben 18 yaşındayım.
xhamster