ausmalbilder ausmalbilder

6 Kasım 2012 Salı

Cafede Tanistik

başımdan geçen olay tamamıla gerçek olup, hayal mahsulü değildir. bir gün mersinde bir alışveriş mağazasının kafeteryasıda yeğenlerimle yemek yerken ön masada oturan dört bayandan sırtı bana dönük olan bayan arkasını dönerek küçük yeğenimi sevme bahanesi ile yanıma geldi. ben bir anlam veremedim.yeğenimin çok tatlı olduğunu kendisinin de orta okula giden bir kızı olduğunu benim gibi çocukları gezdiren bir erkek görünce hüzünlendiğini eşinden ayrıldığını söyleyip masasına doğru gitti sandalyeye otururken imalı bir cinsel şekilde bana bakarak kalçalarım bayağı genişlemiş sandalyeye zor sığdım diyerek oturdu.ba arada düşük belli kotundan kırmızı tanga kilotunu ve bem beyaz belini görünce bir tuhaf oldum hiç bu kadar tahrik olmamıştım.arkadaşlarıyla otururken sürekli arkasını dönerek bana bakıyordu. bu tür konularda deneyimli olmadığım için biraz utanmıştım.diyeceksiniz utangaç adamın yazdıklarına bak belki inanmayacaksınız ama şu an gecenin 2 si ve ben hayatımın ilk hikayesiyazıyorum.internete ilk kez bağlanıyorum.çünkü yeni aldım.sitenize girdim ve bende bu başımdan yeni geçen ve halen devam eden çılgın sex hikayemi sizlerle paylaşmak istedim.grçekten samimi olduğumu bilin hikayeye kaldığımız yerden devam edelim. aradan bir hafta geçtikten sonra aynı yerde bir kez daha karşılaştık. bu sefer ben yalnızdım.o bir bayan arkadaşıyla beraber
oturuyordu.beni görünce sonradan akrabası olduğunu öğrendiğim bayana çaktırmadan selamlaştık.kafetaryadan ayrılrken gelmemi işaret etti diğer bayanı otobüs durağından gönderdikten sonra beni yanına çağırdı.gayet samimi bir şekilde gitmeyecek diye ödüm koptu dedi.daha sonra bir işim olup olmadığını istersem evinde kahve içebileceğimizi kızının hafta sonunu babasıyla geçireceğini evde kimse olmadığını söyledi.ve evine geldik. biraz havadan sudan konuştuktan sonra benim utandığımı anladı ve rahat olmamı söyledi. kendisi duş alacağını istersem ona eşlik edebileceğimi ve beni rahatlatacağını kendisinin şimdiye kadar duşta sevişmediğini bunu çok arzuladığını söyledi bende aynı şekilde duşta sevişmediğimi iyi olcağını söyledim. ama o bunu söylerken öyle tahrik ediciydiki sanki ben kendimi daha bir şey yapmadan boşalacakmışım gibi hissettim aletim sanki pantalonumu delip geçecekmiş gibi kemik gibi olmuştu. yanıma gelerek beni yavaş yavaş soydu dudaklarıma öyle bir yapıştıki boğuluyorum zannettim.bu arada dilimi kopartırcasına emiyordu.daha sonra aşağılara doğru indi aletimi ağzına aldı.ufak ufak diş darbeleri ile ısırıyor bense acı ve zevk karışımı duygular içerisinde kıvranıyordum.daha aşağıya giderek taşaklarımı yalamaya başladı ama bunu çok sert yapıyordu.bende artık dayanacak güç kalmamıştı. kendisine boşalacağımı söyledim.bunu duyunca aletimi iyice ağzının içine aldı ve ağzına boşalmamı söyledi.ben cevap veremeden ağzına bşalmaya başlamıştım bile.iyice boşalana kadar ağzından aletimi çıkarmadı.ve bütün meniyi yuttu.bunu bu kadar iştahla yapan birini görmemiştim.benim alet inmemiş aksine iyice gerilmişti.hayatıma sayısız kadın girdi onunla seviştiğim kadar hiçbiriden zevk almamıştım.biz olaya yeni başlamıştık.daha sonra banyo safhasına geldik bu sefer ben ona kendisini bana bırakmasını söyledim.ve yukarıdan göğüslerinden yalamaya başladım uçlarından çok tahrik oluyordu sanki nefesi kesiliyor sanıyordum.duşun ılık suyu iri göğüslerni taş gibi yapmıştı.yalamaya doyamıyordum.daha sonra göbeğine doğru kaydım.ve daha aşağıya bal kutusuna yalamaya başladım. duştan akan sular bal kutusunu sanki bir pınara benzetiyordu, bu arada amının suyuda sonuna kadar açılmıştı.sanki beni amıyla boğmak ister gibi bastırıyordu.bense öldürücü dil darbelerimle onu mahfediyordum.Kadınlar oral seksime bayılırlar, tabi bende onların amını yalamaktan hiç bıkmam dayanabilseler sabaha kadar yalarım.şimdiye kadar rastlamadım.umarım karşılaşırım.Aniden oral seksi bırakarak onu götten sikmemi istedi. bunu daha önce eşiyle tutucu oldğundan hiç yapmadığını fakat çok arzuladığını, benimle bugün bütün fantazilerini gerçekleştireceğini söyledi.ve önümde domaldı.göt deliği bembeyaz teninde pes pembeydi daha önce götünü siktirmediği her halinden belliydi.ben aletimin ucuna banyoda bulunan kremden bir parça sürerek yavaşça göt deliğine dayadım. çok sıkıydı.yüklendim ilk hamle başarısızlıkla sonuçlandı. ikinci hamlede kafasını sokmamla bizimkisi ciyaklamaya başladı. ben kendisini sıkmamasını rahat olmassını söylüyordum. fakat gene kasılıyordu.pozisyon değiştirdim.en kolay pozisyon olan bacak omuzda götüne dayandım götü iyice açılmıştı üstünlük bendeydi ve aletmi köküne ittirdim. bunun gözleri yerinden fırlayacakmış gibi oldu ve sadece parçaladın istemiyerek çıkar diyebildi.fakat ben çıkarmadım.bir süre köklemiş şekilde bekledim.yavaş yavaş gidip gelmeye başladım.biraz alıştı.ve tabi ben bu arada sarsılarak götüne boşaldım.daha sonra aynı gün 3 kez daha seviştik bunun ikisi göttendi.şimdi alışkanlık yaptı.her gittiğimde direk banyoda götten sikiyorum.
xhamster