ausmalbilder ausmalbilder

5 Kasım 2012 Pazartesi

Erkek arkadaşımla çok ateşli seviştik


selam ben 19 yaşında,kızıl saçlı beyaz tenli, 55 kilo .60 boyunda bi kızım. üniversite okumak için izmire geldim ve burda bi çocukla tanıştım. uzun boylu esmer ve atletik yapılıydı ve onu çok beğeniyordum. bi gün daha iyi tanışmak için beni evine çağırdı bende neden olmasn dedim ve gittim. öle okuldan derslerden falan konuşuyorduk. ben de o gün mini i etek giymiştim.


birden elmdeki kola bardağı yere düştü. çok özr dileyerek mutfağa gittim ve bi bez alıp geldim başladım yeri silmeye. ben yeri silerken ister istemez domalıyordum ve pembe tangam ortaya çıkıyordu. ali de bunu farketmiş olmalıydı ki pantolonunun önü gittikçe şişiyyordu ve gözm oraya takılıyordu. bunu o da farketti ve boşver yeri şimdi sen diyip göz attı. o şişkinliği görünce bende dayanamayıp tamam dedimne kdr büyüktür kimbilir diye. öpüşmeye başladık. üstümdeki beyaz gömleğin göğüslerim tarafındaki düğmeleri kopçak gibiydi. elini düğmelere götrdü ve tek tek açtı. pembe sutyenimi görünce dayanamadı ve göğüslerime yumuldu resmen koparıyodu sanki uçlarını. ben inlerken o da elini amıma götürüyodu ve üstten üstten okşuyodu. tam o sırada kapı çaldı. giyindik ve ali kapıyı açtı.


alinin 2 arkadaşı geldi. ikisi de gerçekten çok yakışıklıydı. benm boynumdaki morlukları farkettiler ve anladılar ne bok yediğimizi:D

bi ara o üçü odaya gitti ben de okdar azmıştım ki onlar gelene kadar boşalayım bari rahatlayım dedim ve amımı okşamaya başladım. ben tam zevkin doruğundayken pat diye girdiler odaya. beni o şeklde gördüklerinde deliye dönmüşlerdi ve beni sikmek için resmen yalvarır gibi bakıyolardı bende seve seve kabul ettim tabi. üçünü de koltuğa dizdim bi şarkı açtım ve dans etmeye başladım. eteğimi çıkardım. üstümde dar bi gömlek altımda tangayla kendimi müziğe bıraktım. üçü birden kalktılar ve heryerimi ellemeye başladılar okadar tahrik oluyodum ki.


sonra koltuğa yattım ve beni soymaya başladılar. heryerimi yaladılar. hele ali amımın dudaklarını ööyle emiyorduki kendmden geçiyordum. şeylerini yalamamı istediler ama kabul etmedim. tamam dediler. biri yere yattı ve beni bi hamlede kucağına aldı. sikini amıma sürtüyordu sok artık şunu diyordum ama inat ya sokmuyordu resmen kıvrandırıyordu. diğer ikisi de karşımzda 31 çekmekle meşguldu.

en sonunda tek bi hamleye koca sikini benm daracık amıma sokuverdi. o anda attığım çığlık kendi kulaklarımı bile acıttı. ama o benm bağırışlarıma bakmadan beni sert sert sikmeye başladı. benm ahh uhhhhhh seslermden ali rahatsız oldu ve sikini ağzıma sokuverdi biri amımdan biri ağzımdan sikiyordu. öyle bi zevk alıyordum ki anlatamam. sonra beni üstünde domalttı. siki amımdaydı ama götüm açıkta kalmıştı. bu sefer ağzıma sokan arkama geçti. diğeri geldi ağzıma dayadı. arkamdaki götüme öyle bi bastırıodu ki resmen gözm kararıyordu. bağıramıyordum çnkü ağzımda 20cmlik kocaman bişey vardı.


en sonunda gitti krem getrdi ve başladı bastırmaya. aman allahım vcudumdaki tüm deliklerden sikiliyordum ve bu mükemmel bi duyguydu. bu pozisyonda bi 20 dk siktiler ama ben artık acıdan kıvranıyordum. amımdan siken kalktı ve ağzıma sokanla yer değiştirdi. o 20cmlik artık amımda çat çat gidip geliyordu. diğeri ise ağzıma boşaldı. sonra arkamdaki götüme boşaldı ama altımdaki bir türlü boşalmak bilmiyordu. en sonunda kalktım ve 69 pozisyonuna geçtik. o amımın dudaklarını kemirirken ben koca sikini bi hamlede boğazıma kadar sokup çıkarıyrdu. en sonunda dayanamadı ve göğslerime patladı. 4ümz de okdr yorulmuştuk ki uyuduk kaldk. ertesi gün uyandığımda yanmda ali vardı. uyandık ve okula gittik. meğersem diğer iki çocuk bizim sınftaymış. nezman karşı karşıya gelsek pispis sırıtıp geçiyoruz :)
xhamster