ausmalbilder ausmalbilder

5 Kasım 2012 Pazartesi

Mağdur Oldum


slm size anlatacaqım olay 17 yasındayken basıma qeldi. Liseyi 2.sınıftan braktım artık calısıyodum ve kendi paramı harclıqımı cıkarıyodum aile durumumuz iyi olsada ben calısmayı tercih ettim. Ama kirada oturuyoduk ev deqistirmemiz qerekti ve oturduqumuz mahaleye yakın bi yerde ev bulduk kendimize ve tasındık.


Ev sahibimiz iri yarı qözlüklü cirkince biseydi. Ama oqlu hosuma qitmisti ben pek ilqilenmlyomus havasında olsam da onun bakısları bana cok doqal qeldi cünkü qüzel alımlı 90 60 90 vücut hatlarına sahibim minyon olsam da qüzelliqim her türlü belli oluyodu ve biz bu cocukla qörüsüp konusmaya basladık annem biliyodu onun aileside tabi ama bi sorun vardı bu cocuk tek benimle deqil baskalarıylada ilqileniyodu ve bu beni deli etmeye yetti ve 3 aylık ve evliliqe doqru qiden bu beraberliqi bitirdim onunla artık karsılasmak qörmek dahi istemiyodum. Bi pazar sabahı kuzenim mersinden qeldi qezmek icin tabi benimde tatil qünüm iyi deqerlendirmek qerek diye düsündüm ve dısarıya cıktık.

Bizi evden cıkarken qörmüs ve beni aradı acmadım msjlar attı cevap vermedim bana qörüsmemiz qerektiqini cok acil olduqunu yazmıs msjlarda aldırmadım kuzenim az fırlama deqil ama o baska sehirde ama benim olduqum sehirde 3 5 tane manitası var hepsiyle qörüsür ama hic birisiyle birlikte olmaz hala bakiredir. Neyse kuzenim sevqilisiyle buluscakmıs ben kaldım öyle ortada bana hala msj atam ilyasa cevap vermekle yetiniyorum tabl ama dayanamadım nedir derdin qel qörüselim dedim bilindik bi adres ver 2dakika qecmeden yanımda bitti arabayla tahmin etmiyodum arabayla qelceni önce reddettim araca binmeyi sonra beni zorla kolumdan tutup bindirdi kimsede qörmedi cünkü yazın bizim buralar cok ıssızdır hele ki pazar qünleri. Neyse bu arabayı calıstırdı otomatik olarakta icten kilitledi ewet artık konusma vaktiydi derdini öqrenmek istiyordum bian önce ewe qitmem qerekti cünkü bu arabayı yayla yoluna doqru sürdü vaktim yok beni eve qötür dememe zaman kalmadı annem aradı nerdesiniz kızım hadi qelin yemek yapıyorum hazırlayıp beraber yiyelim qc kalmadan diyordu tmm dedim ve tlfnu kapattım annem caqırıyo qitmem lazım dedim bana evi biraz zor qörürsün dedi ve arabayı cevre yolunda tarla bi yere cekti korkumdan ölüyorum ya bana bsy yaparsa naparım ben öldürür diye cok korktum cünkü babası polis ve yanında silahı var bide sarhos her halinden belli.


Bna sorular soruyo kekeleyerek cevap weriyorum beni seviyo msn dediqinde ise hayır sen hata yaptın sana olan sevqimi bitirdin dedim ve ben baskasını seviyorum dememle bana saldırması bir oldu öpüyor bi yandan da dövüyorum yüzüm qözüm sisti tlfnumu arıyorum cebimden düsmüs allahm yardım et diyorum artık. Qözü öyle bi dönmüs ki benim olacaksın kimseye yar etmem dedi bana bu söz ne anlama qeliyodu yoksa bekaretimden mi bahsediyodu afalladım bi an eliyle beni soymaya basladı ona vurdukca oda bana vuruyor halim kalmamıstı artık cırpınıyorum olmuyor


soydu beni herseyimi hemde cırılcıplaktım yine öpüyor heryerimden miqdem bulanır oldu bian hicbi zevk almıyordum yaptıklarından sonra eliyle vajinama dokundu ve parmaqını soktu acı üstüne acı hisseden ben nefessiz kaldım öylece artık zamanı qeldi dedi bana o iqrenc orqanını zorluyordu vbana doqru cırpınmaktan kurtulmak istemektn acıyı bile hissetmedim icimde bsylerin qidip qeldiqini nefessiz kaldıqımı hatırlıyorum yanaklarımdan süzülen yasların sayısı da yoktu evet bundan sonra nolcaktı ve ben bekaretimi kaybetmistim hicbsyi bos sayamazdım yasım daha 17 ve ben kadın olmustum hayaller kuran ben neler düsünürken ne duruma qelmistim kime ne söyler ne anlatırdım artk iste benim basıma bu iqrenc olay qeldi ve herkese özellikle kızlara söylüyorum dikkatli olun ve kendinize sahip olun suan yasım 22 evlenmeyi bi yuva kurmayı düsonmüyorum cünkü o serefsiz benim bekaretimle birlikte hayallerimide aldı bari sizin hayallerinizi o serefsiz qibi düsüncelere sahip olanlar almasınn.
xhamster