ausmalbilder ausmalbilder

24 Kasım 2012 Cumartesi

Yıllanmış amcığı cayır cayır yanıyordu

Selam ben size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum face boks tan oyun oynarken bir bayanlar tanıştım ve bununla aşa yukarı 6 ay boyunca face boktan konuştuk msn falan derken kendisi 46 yaşındaydı belliki ilgisiz kalmıştı ben 29 yaşındayım bana göre çok olgundu işte kapıldık salandan bir biirmize kendisiz izmitte oturuyordu ve bir gün kızının okul arkadaşına geleceklerini söyledi kızıyla birlikte bende sevindim çalışıyor olama ramen sevindim ben bekar evinde yanlız yaşıyorum ve ara vermden sıkca konuşuyorduk soner ben geldim dedi buluşalım dedim ya ben buraları bilmiyorum dedi çok yokuş buralar dedi nerdesin az yürü tabela filan görmüyormusun dedim bana hastane gördüğünü söyledi hastanenin ismini sordum ve bana yakın olmasada gitmek zorundaydım iş yerinden hastam var diyerek izin aldım ve baktım orada taksiden inmeden beraber eve gitik nasılsın iyisin falandı filandı dekren iş icraata geldi seni öpe bilirmiyim dediğimde bana biraz soğuk davrandı soner biz hata yapıyoruz sen benim çocuğum yaşındasın ya n e demek oluyor bu kapat gözlerini birşey yapmıcam dedim gözlerini kapattı ve dudakalrını öpmeye başaldım soner lütfen yapma diyordu ve skaice onu çekyaat unzadırdım ve tişörtünü kaldırdım memeleri harikaydı 3 tane çocuk doğurmuş olmasına ramen harikadyı baktımki yumuşamaya başaldı evin altı thata olduğu içi sesim diğer kata gitmesin diye diğer odaay geçtik benimle cebelleşiyordu lütfen soner ne olursun sikme beni yapma ben memelerini yalıyordum üstündeki aşartmanı indirmeye çalışıyordum bana izin vermiyordu ve dizlerinden aşaya kadar indirdim o aşartmanı çekmeye çalışırken bir elimi amına attım ve baş parmağımı içine soktum o kadar güze lbir ses tonuyla ahhhh dedi ve yavaş yavaş git gel yapıyordum okadar erken sulanmıştıki ellerini yavaşca araladı ve aşartmanını çıkardım kabak gibi ter temizdi ve yalamaya başladım çıldırıyordu adete felaketti ve 69 vaziyeti aldık okadar güzel yalıyordu ve domalttım bunu ve köküne kadar soktum okadar sıcakt ıamcığı okadar güzel 5 dikakia sonra boşaldım ve o 2 postayı boşaldı çıkarmadan ben kuvetli kuvetli kalçalarına vuruyordum kasıklarımla dibini bulmaya çalışıyordum kalçalarından kednime sıkıca çekiyordum canını yakıyordum diğer elimle göt deliğini okşuyordum tepkisi çok ağır oldu devam ettim bacaklarını omuzuma aldım çok güzel sikişiyordu ve 2 attıım biraz dinledim o doymamıştı kucağıma oturdu yayılıyordu adeta dalga gibiydi kucağımdan iniyor azına alıyor biraz yaladıktan sonra tekarar içinne sokuyor ve o gün içinde 7 yaptık ve sikmek için onu arıyorum ama gelmiyor
xhamster