ausmalbilder ausmalbilder

16 Kasım 2012 Cuma

Kalın ve uzun yarrağı ile amımı götümü parçaladı

Selam.Ben Melissa.istanbulda yaşıyorum.Gezmeyi,eğlenmeyi,arkadaslarımla gece klüplerine gitmeyi çok severim.yine öyle bir gece arkadaslarımda çıkmıstım.Beyoglundaki yeraltı barlarından birine girdik.ortam güzeldi.rock müzikle herkes coşmuş,kimin eli kimin cebinde belli değildi.

Gecenin ilerleyen saatlerine dogru; uzun boylu,esmer,yeşil gözlü genç bir erkek yanıma geldi ve “beni tanıdın mı?” dedi. önce tersledim fakat liseden arkadasım Serkan oldugunu söyleyince köşeli jetonum düştü.okulda hiçbir halta benzemeyen bu erkek;serpilmiş,tam bir ayaklı karizma olmuştu.şaşkınlıgımı atlattıktan sonra barın bir köşesine geçip,okul yıllarından konusmaya basladık.

Benden o zamanlar çok hoşlandıgını fakat peşimde çok erkek oldugu icin cesaret edip duygularını açamadıgını falan söyledi.bende “şimdi tam zamanı” dedim. Serkan aniden dudaklarıma yapıştı ve yılların acısını çıkarırcasına öpüşmeye başladık.Mini eteğimin altından bacaklarımı okşuyor,popomu avuçluyordu.bir de ortamdaki müzik eklenince mükemmele koşuyorduk.Barın henüz tamamlanmamıs arka kısmına geçtik.o kısmı perdeyle kapatmıslardı.Serkanın kucagında bacaklarımı beline dolayarak ve serkanın kalkık penisini amımın ucunda hissederek sevişeceğimiz yere geçtik.

Serkan bacaklarımı okşuyor,gögüslerimi sıkıyordu. bende onun penisini pantolonunun üstünden okşuyor,kalın penisini biran önce icimde istiyordum.Siyah mini eteğimi kaldırdım.Serkan penisini amıma yerlestirdi.ilk girişinde bile irkildim.bacaklarım titredi.daha önce bu kadar kalın bir penisi icime almamıstım.çok uzun değildi fakat kolanın 1 numaralı şişesi kadar kalındı.içime girip çıktıkça havalara ucuyor,amım patlayacakmıs gibi oluyordu. Serkanın önüne Domaldım.Eteğimi belime iyice çektim ve Serkandan götüme girmesini istedim.kalın yarragını bir de götümde hissetmek istiyordum.Serkan yüklendikce yükleniyor fakat kalın sikini götüme sokamıyordu.çantamdaki vazelini çıkardım ve ellerimle serkanın sikine sürdüm.Hazır dokunmusken başladım Sakso çekmeye fakat küçük bir ağzım oldugu icin serkanın sikini yine bir yere sıgdıramadım ve bıraktım. en iyisi götüme sıgdırabilmekti heralde.Vazelini sürdüm ve ilk zorlayısında Serkanın kalın siki götüme gömülüverdi…
xhamster