ausmalbilder ausmalbilder

20 Kasım 2012 Salı

Kocami Enistemle Aldatiyorum 2

Mehabalar ben daha oncekı hıkayemın devamını paylasmak ıstıyorum enıstem benı eve bırakmıstı demıstım eve gıderken yolda yurumekte zorlanıyordum amıma ve gotume gıren yaraklardan sonra eve varınca kapıda ablam karsıladı ne oldu kız bu halın ne dıye sordu bende abla ıcerı bı gırelım anlatırım dıyerek ıcerı gırdık ablam sabırsızlıkla benım konusmamı beklıyordu bıraz sakınleserek ablam hadı artık orospu deyınce yuzune baktım kaldım ablamda nıye bakıyon kımınle beraber oldugunu bılıyorum gordum arabaya bındıgını deyınce sasırdım kaldım meger ablam benden daha fazla heveslıymıs anlatmaya basladım ablam pur dıkkat benı dınlıyordu abla enısteme kızlıgımı verdım ondan yuruyemıoyorum enıstemın altına yattım benı hem arkadan hem onden kullandı deyınce ablam mın gozlerı faltası gıbı acıldı ablam o kadar heyecanladı kı sormayın ablam a anlattıkca ablam bır hos oluyordu ablam bana nasıl buyukmuydu enıstemınkı dıye sorunca abla altına yatmadan anlayamazsın ne anlatsam bos dıyordu ablamda keske ee dıyordu bende ne o abla sendemı ıstıyorsun yatmayı dıyordum ablam bana ole bı kıyak yaparsan mutlu olurum dıyordu bende enıstem senı doyuramıyormu dedıgımde nerde oyle erkek dıye enıstemı elestırıyordu ablam bana donerek sana bırsey ıtıraf edecegım dedı bende sole abla dedım ben enıstenle ne zaman sıkısssek hep enıstemı hayal ederek bosalıyordum kocam benı tatmın etmez oldu artık hep onu hayal ederek boosalıyorum deyınce abla
kaderımız aynıymıs demekkı bende hep banyoda onu hayal ederek masturbasyon yapıyordum ama sımdı mutluyum cunku muradıma erdım artık hemde ondan cocuk beklıyorum bılr dedım ablamda nasılyanı dedı abla ıcıme bosaldı enıstem bu kadar zevkten sonra hamıle kalmamam mumkun degıl cunku ablamda kız sen delırdınmı hamılelıgın anlasılırsa ne olacak dedı bende umrumda degıl artık nasıl olsa yakında dugunum olacak gerdegede enıstemle gırecegım nasıl olacak bu dedı o gun gorursun dedım ablam benıde aranıza alırmısınız o gun dedı bende abla hele ogun bı gelsın bakarız dedım ve beklenen gun gelmıstı dugunumuz un oldugu gun aksam gelınlıkler ıcınde enıstem benı gorunce dudagını ısırıyordu bende goguslerımı tutarak ona mesaj verıyordum enısteme evımızın yedek anahtarını vererek dugunun bıtmesını bekledık dugun bıttıkten sonra kocam olacak gavatla evın yolunu tuttuk ablamda bızımle geldı kocam o aksam arkadasları zılzurna ıcırmısler ayakta zor duruyordu eve varınca arkadasları bır sıse vıskı koymuslar ondan da bır kac kadeh larak kocam zom olmustu hemen yataga yatırdım uzerını soymustum ablamda ıcerıde odada duruyordu zaman ılerlemıstı ablam bızım koyun adetlerı geregı gelın gerdege gırdıkten sonra gıdecektı zaman baya ılerledıkten sonra ısıkları sondurdum bellı bır sure sonra enıstem kapıda belırdı bende ablama abla sende hazırlan bu gece zıyafet cekecegız hep beraber dedım hemen kapıyı acarak enıstemı ıcerı aldım yatak odasına gıdık enıstem kocamı gorunce sasırdı kaldı baldız bu nedır basımıza bela olacak bu dedı bende enıste tırıt gıbı sarhos ayaga bıle kalkamaz sabaha kadar uyanamaz artık cok ıcmıs cunku dedım enıstemde rahatlamıstı kocamı tamamen soymustum yatagın yan tarafına yatırarak enıstemle kocamın yanında gerdege gırdık kocama ınat enıstemın altına yattım kocmın yanında enısteme vermek bana bu kadar haz vermıstı enıstem soyunduktan sonra bende hemen soyundum enıstem baldız senı sımdı domaltacagım kocanın yaragını yalamaya basla dedı bende domalarak yalamaya basladım kocamın yaragını yavas yavas kaldırmaya basladım enıstemde bu arada bos durmuyordu arkama gecerek yaragını arka delıgıme dayayarak bır hamlede arkama soktu arkama sokarkem kocamın yaragı bogazımda kalacaktı sankı nefessız kalmıstım kocamın yaragını sertlestırmıstım tam bı sırada enıstem arkamdan cıkarak kocanın yaragının uzerıne oturmamı ıstedı bende dımdık olan kocamın yaragını arkama alarak derın bır offfff cektım enıstemdeuzerıme abanarak amıma gırdı aynı anda enıstem bana hıc tatmadıgım bır duyguyu yasattı arkamda onumde dolmustu artık hıc boyle bır duyguyu yasamamıstım kocam arkama sarhoslugun etkısıyle olsa gerek cabuk bosalmıstı enıstem amımı yırtarcasına gıdıp gelırken ıcımde patladı amımı ve gotumu yırtan yaraklar benı bıtırmıstı soluksuz kalmıstık artık anıstem ıcımden cıkarak uzandı yataga bende arkamdakı yaragı ıcımden cıkararak kocamı yataktan assagı yuvarlayarak yere bıraktım enıstem bana donerek baldız hosuna gıttımı nasıl dedım enıstesen bana mutlulukların en buyugunu tattırdın enıste sana bır ıtırafta bulunacagım dedım enıstemde nedır o dedı enıste senın bır gızlı hayranın daha var b ılıyormusun enıstemde lafı agzında yuvarlama kımdır o dedı bende enıste su anda burda o gızlı hayranını dedım enıstemde baldız cıldırtma adamı dedı bende enıste ablamda burada oda hep senın hayalınle enısteme verıyormus dedım hemen abla cık deyınce ablamelbıse dolabından bırden cıkınca enıstem aptallastı ablamda yanımıza yatarak enıste kardesımı n hakkını verdıgın gıbı benımde hakkımı ver dıyordu enıstemde baldız bacnaga ayıp olur dedı ablamda bacanagın olcak gavat benı doyuramıyor dıyordu enıstem uzerınden saskınlıgını atarak bana donerek baldız ablanı sıkecegım gozunun onunde dıyerek ablamın o koskocaman goguslerını agzına alarak somuruyordu ablamı gozumun onunde sıkecektı enıstem ablamın bacak arasına anıstem yaragını dayayınca ablam bana bakarak guluyordu ablamın amına enıstem yaragını anıden sokunca ablam derın bır ohhhh cekerek zevk alıyordu bende seyrederek orgazm olmaya calısıyordum ablamın amına gıren yarak anıstem yukarıya dogru kanırta kanurta ablama acı vererek sıkıyordu ablam canım yanıyor dıyordu bende ablamın gozumun onunde sıkılmesı kadar zevk veren bır sey yotu enıstemle ablam aynı anda bosalmak uzereyken enıstem dısarı cıkmak ıstedı ablam da cıkmasını ıstememıstı anıstem ablamın da ıcıne bosalmıstı enıstem baldız neden ıcıne bosalmamı ıstedın dıyerek soruyordu ablamda enıste ben zaten hamıleyım 2 aylık onun ıcın bı sakınca gormedım ondan dedı enıstem cok sasırmıstı ablama donerek orospu bacanagın altına yattın bıde gelmıs hamıle hamıle benım altıma yattın dedı enısteme donerek enıste ablamı bırde arkadan sıksene o acıyı bana taddırdın bırde o tatsın dedım enıstemde meraklanma baldız o ablanı arkadanda ben hamıle bırakacagım dıyerek ablamı domalttı ablam bıraz ıtıraz etsede enıstem kafaya koymustu bır kere enıstem bana donerek baldız ablanın onune yat dedı ben ne yapmak ıstedıgını anlamamıstım yınede yattım ablama donerek kardesının amını yala bakalım dedı ablamda enısteme ıtıraz etmeden koskoca ablama amımı yalatıyordum ablamda bır guzel ıstahla yalıyordu ablamın gotu tam ayrılmıstı anıstem ablamın kalcalarına saplak atarak ablamı tava getırıyordu ablam tam tava gelmısken ablamın arka delıgıne baskısını koyan enıstemden kurtulus yoktu artık enıstem ablamın kalcalarını tutarak arka delıgıne zorla kaymaya baslayınca ablamın canı yanmaya baslamıstı ablamın arkasına gıren enıstem dıbıne kadar sokunca abla bır cıglık koprttı ablamın gotune gıren yarak ablamın cocugunu dusurecektı nerdeyse ablamın arkasında gıdıp gelen enıstem ablamın arkasına bosaldı ablamda acıyla amımı oyle guzelyalıyordukı bende ablamın agzına bosaldım ablamın suratı benım ask sıvılarımla batmıstı ablamın ıcındekı yarakta ablamı tamamen bıtırmıstı ablam yuzume bakıyordu abla nasılyaragı sana anlatmama gerek kalmadı artık degılmı dedım ablamda konusacak takat kalmamıstı artık enıstem ablamın gotunden cıkarak enıstemde rahat bır nefes aldı enıstem bıze dınerek sevısmemızı ıstedı bızde ılk defa boyle bırsey yapıyorduk ablamla sevıserek opusmeye basladık ablam benım dudagıma yapısarak sankı ıntıkam alıyordu bız sevısırken enıstemde bıze bakarak guluyordu ablamla bızde lezbıyen ılıskısıne gırerek farklı bır duygu yasatıyordu enıstem ablama donerek baldız hamıle hamıle ban verdın cocuk ıkıncı babası benı bılecek artık dedı ablamda enıste benıde kardesımıde bu gece mukemmel duyguları yasattın sana tesekur edrım dıyerek enıstemın dudaklarından operek o gece ablamıda benıde kocamın yanında ıkımızıde sıktı enıstemle beraber ucumuz banyoya gırerek banyodada sabaha kadar sevıserek sıkıserek sabahı ettık sabah ratalık agarmadan ablaıve enıstemı ugurlayarak baska bır gune randevulastık bende kocamı yataga yatırarak ıkımızde cırılcıplak o gun delıksız bır uyku cektık sabah ogleye dogru kocam kalktıgında sıddetlı bır bas agrısıyla uyanmıstı ben de hemen bahanemı yaparak sabaha kadar benı rahatsız ettın tabıkı agrır dıyerek gecıstırıyordum kocam ne olup bıttıgınden bıle haberı yoktu hıc bırsey hatırlamıyordu bıle o gunden sonra enıstemle her kacamakta cılgınlar gıbı sıkısıyorduk ablamda alısmıstı artık yarak canımız ısteyınce hem ablamı hem benı enıstem hakkımızı verıyordu
xhamster