ausmalbilder ausmalbilder

30 Kasım 2012 Cuma

Harikasin bebeğim

Selamlar arkadaşlar öncelikle kendimi tanıtmak istiyorum ben 25 yaşında 1.85 boyunda 70 kg ağırlındayım Size başımdan Geçen bir olayı paylaşmak istiyorum .. ! Birgün Sesli Sohbet Sitesindeyim Ve Odaya Julide Diye bir nick Geldi Ve detaylarına girmim baya bi konuştuk görüştük Msn den birbirimize cam açtık ve Julide Muthiş bir Vücudu olan Harika Bir kadındı 29 yaşında 2 çocuk Annesi Ve evliydi uzun süre konuştuktan sonra bağlantımızı kesmeden görüşmeye karar verdik ve Beni evine davet etti Kocan yokmu diyince Seyhatte gelmez dedi ve peki damam dedim günlerden cumartesi idi ve telefonlaştık evinadresini söyledi gittim ..!! kapıuyı açtığında ki ne göreyim dedim gibi o muhteşem vücut karşımda duruyordu ben şaşkınlıkla bakakalmışken içeriye girmeyi unutmuştum :) ve içeriye girdik hoşgeldin deyip öptü dudaklarımdan şaşırmıştım ilk görüşmemizde dudaklarımdan öptüğüne sonra oturma odasına geçtiğimizde ne içersin diye sordu bende soğuk birşeyler alayım dedim ve 2 kadeh şarap getirdi içmeye başladık 3. bardak 4. bardak derken başım hafiften dönmeye başladı ama şuurum açıktı ve bu yatak odasına gidip üzerini değiştirip yanıma geldi bana dönüp sende rahat birşeyler giymek istersen yatak odasına gel dedi ve yatak odasına gittim çekmeceden eşofman almak için eğildiğinde o muhteşem görüntü karşımdaydı ve dayanamayıp kalçalarına dokunmaya başladım sesini çıkarmadı anladımki hoşuna gitmişti ve kendini toparlayıp arkasını döndüğünde dudaklarıma yapıştı .. o kadar güzel dudakları vardıki resmen dudaklarımı morarrttı .. ! Hemen yatağa uzandık ve sevişmeye başladık benim üzerimdekileri yavaşca çıkarmaya başladı öperek çıkartıyordu harikaydı ve bende bunu soymaya başlamıştım parmak uçlarından yalayarak dizlerine geldiğimde 'harika yalıyorsun devam et hayatım ' dediğinde anladımki kayış kopmuştu .. :) ve devam edip kalçalarını okşayıp yalamaya başladım delirmişti sokmamı istedi ' aşkım hadi sok yanıyorum ' deyince ben delirtmeye devam ettim ve göğüslerini avuç içime aldığımda çılgına dönmüştü ve artık 'sok bana sevgilim hadi seni istiyorum dayanamıyorum ' deyince sikimi eline aldı yalamaya başladı ve bi kaç dil darbeleriyle dayanamayıp eline aldığı gibi üstüne oturdu ve uzunca 'ohhhh' çekti Ve bende ' İşte bu Bebeğim' deyipte sokmaya başladım Sonuna Kadar sokuyordum Göğüslerine dil darbeleri attıkca deliriyordu ' sok aşkım Bunu istiyorum Hepsini İstiyorum ' diye inliyordu inlemeleri odadın her tarafındaydı ve kalçalarına vuruyordum heryerine hakimdim 'sik Aşkım Sen aRtık Kocamsın Benim' diye inliyordu Ve dayanamadı Boşaldı Bende o sıcacık döllerimi içine boşalttım En içten uzunca Bir 'ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh' çekti ve sohbet etmeye başladık kocasıyla bu zevki yaşamadığını söyledi sen harikaydın dedi ilk deneyemim değildi tabiki ama deneyimlerimden en güzeli buydu çünkü o güzelliği sikmek bir başkaydı öteki hikayelerim geliyor yakında bu arada evli çiftler ben her zaman burdayım isteyen eklesin dyr-
xhamster