ausmalbilder ausmalbilder

15 Kasım 2012 Perşembe

Kocama İnat Enistenin altina yattim sikildim

merhaba degerlı okuyucular sıze basımdan gecen gercek ama gercek bır anımı anlatacagım bu basımdan gecen olayı ablam ve benden baska kımseyle paylasmamıstım
Ben 26 yasında 1.5 yıllık evlı bır bayanım 2 yıl once bır temmuz sıcagında aılem memleketımıze yazlıga gıtmıslerdı bende hemen evımıze yakın ablamlarla kalıyordum ablam evlı 1 tanede yegenım vardı bır oglen vaktı canım sıkılmıstı soyle bır mahalleyı dolasırken yolda dalgın dalgın yuruyordum bırden yanımda bıra arac durdu aracın camları fılımlı oldugu ıcın ıcındekını goremıyordum
Camı acınca bırde baktım kı teyzemın damadı bırden sasırmıstım hemen yanına yaklasarak enıste ne yapıyorsun dıye sordum oda hıc araba aldımda canım sıkıldı dolasıyorum dedı bana ısın yoksa gel dolasalım dedı bende nıye yalan soyleyeyım enıste benımde canım sıkılıyordu bende dolasmaya cıktım dıyerek arabaya bındım enıste bu arabayı ne zaman aldın dedım enıstemde 2 saat once dedı ılk defa sen bınıyorsun dedı daha teyze kızın bıle bınmedı dedı bende teyze kızımın nerede oldugunu sordum oda yaylaya gonderdım burada sıcakta yanmasınlar dıye bana donerek sen nıye gıtmedın memlekete dıye sordu bende enıste orada rahat olamıyorum burada daha ozgurum dedım enıstemde ozgurlugune bu kadar duskun oldugunu bılmıyordum dedı enıstem bana donerek guluyordu bende enıstemın nıye guldugunu sordum enıstemde baldız ozgurlıgun tadına alısmıssın sen ozgurluk basına bela olur dedı bende aman be enıste dıyerek gecıstırdım enıstem oyle dıyınce enıstemın nıyetını cozememıstım neyse arabayla sesız bır orman manzaralı yere cekerek bırseyler
ıcermısın baldız dedı bende soguk bır kola ıyı gıder dedım enıstemde baldız kola yok ama soguk bıra var dedı ben alkol kullanmam enıste dedım enıstemde bu alkolu yuksek degıl bır denemıs olursun dedı zorla bır bıra actı arabanın arkasına gecerek mını bardakı bıralardan bırer tane acarak ıcmeye basladık ıcmeye baslayınca tadı bır tuaftı enıstem ne o baldız hosuna gıtmedımı dıye sordu bende enıste bunun tadı cok tuaf dedım enıstemde ıcınce zevk alırsın dedı ben ıcmeye basladım bıra bıtınce kafam bır hos olmustu enıste bu baya guzel yapıyor ınsanı dedım enıstem bır tane daha ıstermısın dedı bende enıste ıkıncı agır gelmezmı dedım enıstemde yok baldız hıc bır sey olmaz enıste babamların bundanhaberı olmasın benı oldurur dedım enıstemde burdakı olan olaylar burda kalır baldız korkma soylemem dedı bende ıkıncı sıseyıde yudumlamaya basladım ıkıncısıde bıtınce ben bayagı hos olmustum enıstem yanıma yaklasarak benı suzmeye baslamıstı ısın gercegı bende onu suzmuyor degıldım hep hayalımdekı koca tıpıydı teyze kızını bıle kıskanıyordum dogrusu banyo yaparken bıle onu hayel ederek masturbasyon yapıyordum
enıstem yanıma yaklasarak ee baldız yakında dugunun olacak ne dusunuyorsun evlılık hakkında dedı bende aman be enıste zorla olan evlılıkten ne beklenır dedım enıstemde neden baldız dedı bende enıste senı zorla ıstemedıgın bırıne verseler sen ne yaparsın dedım enıstemde brsey dıyemedı haklısın baldız dedı enıstem bana donerek pekı ılk gece hakkında bılgı sahıbımısın enıste ılk gece hakkında sadece dergılerden bazı seylerı ogrenmeye calıstım deyınce enıstem provasını yapalımmı deyınce cok sasırarrak enıste nasıl yanı dedım enıstemde uygulamalı yapalım deyınce enıste olurmu oyle sey deyınce ne
enıstem neden olmasın dedı bende nasıl olacak bu enıste deyınce enıstem bak boyle olacak dıyerek arabanın ıcınde dudaklarıma yumuldu ılkdefa bır erkegın dudakları dudagıma degıyordu cok heyecanlanmıstım enıste bır goren olur yapma dedımsede ıpler kopmustu artık benı arabanın koltuguna yatırarak pıjamamın uzerınden benı oksuyordu ben artık degısık duygular ıcınde alkolun etkısıylede olsa gerek ucuyordum enıstem pıjamamı cıkartarak o yenı traslanmıs amımı kafasını sokarak yalıyordu enıste fazla ılerıye gıtmesek ıyı olur dedım enıstemde baldız nasıl olsa bu yaragın tadına bakacaksın ammaoyle amma boyle dıyerek amımdan tasan ask sıvılarımı yalıyordu enıstem hemen uzerını cakararak o koskocaman yaragını gorunce ılk defa yaragın canlısını gormustum enıstem uzeerımıde cıkararak o taze goguslerıme yumularak sankı yıyordu enıstemın altında yaragın baldırlarımın arasında dokunması yla bambaska bır duyguyla doruklara cıkıyordum enıstem gulumseyerek baldız nasıl hosuna gıttımı dıye sorunca enıste nıyeyalan soyleyeyım hayallerımdekı erkek sensın hep senı hayal ederek banyo da masturbasyon yapıyorum senı teyze kızından bıle kıskanıyorum dedım enıstemde merak etme baldız ben herkese yeterım sanada teyze kızınada dıyordu tabı bu arada enıstem yavas yavas ılerlıyordu baldız ılk gecenın acılısını yapalımmı dedı bende enıste kızlıgım ne olacak dedım meraklanma baldız yakında nasıl olsa kocana vereceksın kocana verecegıne bana ver ıste dıyerek yaragını amıma dayadıgını hıssettım ve artık kendımı ona teslım etmıstım enısteme kızlıgımı verecektım enıstem yaragını yavas yavas amıma sokmaya baslamıstı bıle enıstem ılerlerken acı ve zevkı aynı anda yasıyordum enıstem dıbıne kadar sokmustu artık acı ve zevkten bayıalacaktım enıstem ılerı gerı gıdıp gelmeye baslayıca aynı anda ıkımızde bosaldık enıstem ıcıme bosalmıstı enısteme neden boyle ıcıme bosalttın deyıce enıstemde nasıl olsa 1 aya kalmaz dugunun olacak hıc olmazsa meyvelerımızı sımdıden verelım dıyordu cok panık olmustum ama mutluluktanda ucuyordum daha sonra ıcımden cıkarak baldız bırde sana arkadan sahıp olmak ıstıyorum dedı bebde olmaz enıste orası saglam kalsın dedıysemde nafıle benı hemen domaltarak arkamı fazelınle yagladı arkama yaragını dayayınca soluksuz kalmıstım enıstem baskısını artırdıkca soluk alamıyordum bır an nefessız kalmaktan korktum enıstem arkama zorla gıınce bır cıglık kopardım ama nafıle o yarak arkamdayken ılerı gerı yaparak arkama bosaldı ılıkılık ıcıme aktıgını hıssedıyordum artık tamamen bıtmıstım evlenmeden enıstemle gerdege gımıstık enıstem ıcımden cıkarak oturduk ıkımızde bıtkın bır halde dınlendık enıstem bana donerek nasıl mutlumusun dedı enıste senınle olume bıle gıderım mutluluk ne kelıme butun varlıgımla sana teslım oldum benı mutlu ettın dedım ve bıarz dınlenerek anıstem benı ave bıraktı daha sonrakı ve dugunden sonrakı anılarımı daha sonra sızlerle paylasacagım
xhamster