ausmalbilder ausmalbilder

5 Kasım 2012 Pazartesi

Erkek arkadaşım ile kavuşmamız


1sene boyunca uzaktık biribimize zaten hep uzaktık cünkü erkek arkadasım baska bi sehirde yasıyordu. ünv.teden kactı qeldi annem biliyodu qörüstüqümüzü ve izin verdi bizde kalmasına o qünde annem sehir dısına cıkcaktı yasadık dedik artık onunla olmayı planlıyodum ve buda olcaktı sonunda kendimi teslim edip zevkin doruklarında onunla olmak mükemmel olmalıydı

ve saat qeldi cattı annem qittl ve biz yalnız kaldık sex isinl qece yapalım nolur seninle qece karanlıqında sevismek istiyorum dedim ve kabul etti.

Yemek yedik film izledik arada öpüsmelerimiz oluyodu ama ileri olmasın dye onu tutuyodum cünkü onu qece yarısı cıldırtıcaktım ve istediqim oldu. Gece yarısı ve ikiminde uykusu qeldi yataqımıza yatmalıydık artık o qidip yattı bense dusa qirip buz qibi suyun icinde kendimi soquttum ve askılı kırmızı cicekleri olan siyah bi ic gıcıklayıcı bi qecelik qiydim. Beni qörür qörmez qözleri acıldı ve askımm sen harikasın der qibi qüldü ellerimden tutup yataqa cekti beni baktı ki buz qibiyim bu onu daha da fna yaptı cünkü vücudum soquk olunca kuduruyodu baldırımdan kalcamdan sıktırıyor oofff oohh sesler cıkarıyor bu beni cok mutlu ediyordu.


Yataqa yatırıp öpmeye her yanımı emmeye yalamaya basladı bu denli onu istekli yaptıqım icin kndimle övünüyordum morarana kadar her yanımı yaladı yuttu soydu beni qece karanlıqında qörmüyodu bu benim istediqim tek seydi pürüssüz vücut bende ama nedense utanıyodum. Sıra bendeydi ve üzerine cıkıp onu bastan cıkarıcı hareketler yapmaya öpüp yalamaya ısırmaya basladım boynundan qöqsüne qöbeqine ve sonra yaramaza qelmisti sıra öptüm yaladım somurdum zevk suyu dudaklarımın kenarından akmaya baslamıstı evet tam zevke qeldi derken 69 pozisyonunda beni kahkahalarla cevirdi. ikimizde cıldırdık o an bu pozisyonu ilk defa yapıyodum ve onunla ilk iliskimzdi bu sekilde devam ettik emmeye yalamaya. Sonra kıvama qelmis olmanın etkisyle icime qirme vakti diyip yaramazı sıvazlayıp icime sokmaya calıstı o ne bi haz o nasıl bi hosnutluk öldüm bittim zevktn ölüyorum ve oda ilk defa benimle iliskiye qiriyodu bikac qit qelden sonra cabucak bosaltı ici sıcacık bu sıcaklık beni patlattı dedi ve qöbeqime bosaldı. Qece daha bitmemisti ve biz sabaha kadar birlikte olduk üstüne cıkıp zıpladım altına yattım ayakta kucaqında her yerde becerdi beni suan ayrıldık birbirini seven 2 deli ayrıldı ve ben ona kendimi teslim ettim diye cok pismanım bdaha hic kimseyle birlikte olmadım olmam da zaten...
xhamster