ausmalbilder ausmalbilder

7 Kasım 2012 Çarşamba

Facebookda Tanistim Sonra Otele gittik

Merhaba öncelikle böylesine zevkli ve heyecan verici bir platform oluşturan herkese teşekkürler.ismim berkan 23 yaşındayım 1.86 boyunda 84 kiloda bulunan saçları biraz uzun ve genelde arkadan baglayan,ela gözlü,çevresindekiler tarafından yakışıklı diye ifade edilen bir Titanic hayranıyım,20 yıl izmirde 3 yıldır da antalyada yaşıyorum.bilgisayar teknikeriyim ve özel bir şirkette teknik danışmanlık ve programcılık yapıyorum,8 yıldır dansla uğraşıyorum ve aynı zamanda masorluk yapıyorum ( masajı sevmeyen bayan cıkmadı karşıma )Genelde bayanlarla iletişim konusunda iyi sayılırım ama facebook sayesinde yaşadıklarım benim için daha heyecan vericiydi.Yaz aylarında yaşadığım bir fantezimi sizinle paylaşmak istiyorum umarım anlatabilirim (ben oldukça zevk almıştım)fan grublarını dolaşırken nur isminde bir bayana teklif gönderdim ve yaklaşık 1 saat sonra nur tarafından teklifim kabul edilmişti ve garip bir heyecana kapılmıştım,nurla mesajlaşıyor ve sürekli onu tanımaya yönelik sorular soruyordum aynı zamanda onun profilinde geziniyordum,resimlere bakılırsa kendine iyi bakıyordu ama sevgilisi yoktu sanki ,bana çok sıcak davranıyordu,çünkü ondan bi beklentim olmadığını sadece arkadaş olabileceğimizi yansıtmıştım nura,yaklaşık 1 hatfa mesajlaştık ve işlerinin çok olduğunu sürekli facebook'a giremediğini söylüyordu,bende bilerek beklerim zaman buldukça görüşürüz diyordum ve o belliki buna sinir oluyordu,daha sonra tamam o zaman sana email adresimi vereyim müsait olduğun zamanlarda yazarsın diyordum,ama nurdan bir isteğim olmadı ve kendiside mail adresini verdi ve o dakikalardan sonra daha samimi konuşmaya başlamıştık,kendinden
bahsediyor,32 yaşında olduğunu,istanbulda ailesiyle yaşadığını ve bekar olduğunu ve beslenme uzmanlığı yaptığını anlatıyordu,bana bunları anlatırken bende onun resimlerine bakıyordum ve fiziği cidden yaşına göre iyi sayılırdı ve oldukça zarif ve bakımlı biriydi,msnden günde en az 1 saat görüşüyor cameradan sohbet ediyor ve yaşamımızdaki ilginç olaylardan bahsediyorduk,benden zevk aldığını açık açık söylüyordu ve ben bunun daha fazlasını yaşayabiliriz diyordum ve bunun için seninle görüşmem gerekiyor demişti, 3 ayda 1 bilişim seminerlerimiz ve eğitimlerimiz oluyor bunun için sık istanbula gidiyordum bunları anlattıkça nur dahada yakın davranmaya ve bu şekilde bir görüşme planı yapabileceğimiz söylüyordu ve aynı zamanda nur eğitimler için antalyaya geldiğini ve önce benimle istanbulda görüşmek istediğini söylemişti ve planımızı yapmaya başladık ve birbirimizden haber bekliyorduk,yakın zamanda seminer vardı ama 1 ay sonraydı ve ben nurla bir an önce görüşebilmek için 2 gün geçtikten sonra perşembe günü müjdemi isterim diyerek başladım sohbete ve bu çok heyecanlanmıştı,hafta sonu istanbuldayım demiştim ve inanmıyorum ciddimisin gibi şaşırırcasına sevinçli olduğunu ve mutlaka görüşmek istediğini söyledi,yarın akşam otobüse binip geliyorum demiştim ve bunun dahada heyecanlanmasını sağlıyordum,beni garajda karşılamak istediğini söyledi ve bende onu kırmamak için tabiki neden olmasın dedim,tamam canım garajda bekliyorum seni falan demeye başladı bu ben artık daha rahattım ve amacımız ortak noktalarda birleşmek ve zevkli dakikalar geçirmekti bunu hissediyor ama yinede temkinli davranıp bu konuda konuşmuyorduk,sadece bana kız arkadaşım olup olmadığını ve hayranlarımın fazla olduğunu düşündüğünü söyledi bende evet hayran var ama ilgim yok diyerek cevaplıyordum sorularını,cuma akşamı otobüse bindim ve heyecanla istanbul seyahatine başladım ama bitmedi bu seyahat sanki 12 saat bana 20 saat gibi geldi ve istanbula girmiştim esenler otogara geldğim an daha hızlı çarpıyordu kalbim sanki ilk kez geliyodum otogara ve gözlerim nuru aramaya başlamıştı ama nur benii çoktan fartk etmişti bile,bi cafeye oturup muhabbet ettik ve hiç yabancılık çekmedik,ben otel bulmayı düşünürken nur herşeyi ayarlamıştı bile,önce otele gidelim eşyalarını bırakalım falan dedi nur,taksimde güzel bir otele girdik ve odama yalnız girmicektim tabiki,odaya girdik ve artık heyecanlı saatler başlamıştı ama ben kendimi kontrol ediyordum ve bu sabrım nuru daha da delirtiyordu,msnde konuşurken latin danslarıyla ilgilendiğimi söylemiştim ve nur bana da öğretmeni istiyorum demişti,işte dans için mükemmel bir ortamdı laptopumdan süper bir bachata müziği açtım ve aventuranın eşssiz müzikleri ile sarılmıştım nura ve figürlerini teker anlatmaya çalışıyordum ama kalbim yerinden cıkacak gibiydi,nurun elini beline zarifce kavrayıp figürleri uygulamaya calışıyorduk ama anlattıklarımı mükemmel bir şekilde uyguluyordu ve zevkten ve arzularından dolayı havalarda uçuyordu ve bir gözüyle de benim romeoya bakıyordu ve romeo julieti arzulayarak daha şahlanarak belirginliğini artırıyordu nurun üzerindeki pembe bluz ve siyah dizüstü eteği beni çıldırtmak ayarlanmış bi plandı çünkü siyah etekleri çok sevdiğimi söylemiştim daha önce ona,dansa devam etmeye ve onu daha da cıldırtmaya çalışıyordum ve aynı zamanda otelin mini barından aldıgımız tonikleri içiyiorduk ve cakırkeyf olmuştuk artık dayanacak güç kalmamıştı ikimizdede ve onu kendime daha çok cekiyordum figürleri değiştirip adeta erotik bir dans yapıyorduk ikimizde ellerimi yavaşca kalçalarına dogru indiriyor yavaşca okşuyordum bi an göz göze geldik ve dudaklarımız birleşti ama öpmüyor adeta yutuyorduk birbirimizi,yataga geçmeden bir kaç kezz geldiğini söylüyordu ve bu beni daha çok azdırmıştı yavaşca kucagıma alıp yatagımıza geçtik ve dansımıza yatagımızda devam ediyorduk o beni ben onu soyuyordum fakat o benden daha hızlı davranıyordu ben vucut sanatını kullanarak onun her bölgesini öpüyor kokluyor ve emiyordum sırtüstü yatırarak eteğini beline doladım ve tangasını cıkarmadan yana sıyırıp dilimle masaj yapıyordum vıcık vıcık olmuştu masorluk benim en büyük zevkimdi ve bu zevki böylesine muhteşem bir vajinaya uygulamak benim için tarifsizdi,parmaklarımla nuru kaç kez boşalltığımı hatırlamıyorum, yeter artık sok seni istiyorum erkeğim aşkım bitanem herşeyim diyordu,bacaklarını omzuma alarak yavaşca vajinasının dudaklarına sürtüyordum romeoyu hiç beklemediği bi anda girdim içine ve ahhh diyerek inledi tırnaklarını belime geçirdi ve bu acıdan dolayı içinde daha da büyüyordum vee git gellerim artıkça onun bagırışları sıklaştı gögüslerini öpüyor ve kalp atışlarını hızlandıgı söylüyordu ve ben hiç bitmesini istemiyordum beni kendine cektikçe ben daha da kayganlaşmış vajinasında ilerliyordum ve o en az 3 kere boşalmıştı ve erkeğim kocam diye beni mest ediyordu derken büyük bir yanmaylaa geliyorum dedim içimee boşal erkeğim dedi ve fışkırarak iliklerine kadar boşalmıştım bitmiyordu zevkimiz üstüme cıktı romeoyu juliete hedefleyip oturuyordu kucagıma o oturdukça ben de yukarılara ittiriyordum kendim ve daha çok girmesi onun için çıldırmasını sağlıyordu ve hızlanıyorduk hız yapınca kontrol azalıyordu ve kendimi ona bırakmıştım birbirinden ateşli birçok pozisyonda seviştik her şekilde mutlu ediyorduk birbirimizi ve sanki nur beni sikiyordu ve sikimi cıkarıp azgına boşaldım hepsini yuttu tadı mükemmel diyerek benim romeoyu azgında emmeye başladı o gece 4 gibi yataga yığıldık sızdık biraz dalmışım uykuya ve 6 gibi su içmeye kalktım ve Romeo hala kule gibiydi nurun bacakları arasındaki yerimi aldım nur uyumuyor bana numara yapıyordu gülerek ve uyurken evire cevire siktim nurumu,3 hafta sonra nur Antalyaya geldi ve kaleiçinde bir otel macerası daha yaşadık fakat onu daha sonra paylaşıcam sizinle,Dans etmeyi ve masaj yaptırmayı seven,farklı fanteziler arayan bayanları bekliyorum,aşk ve sex hayat boyu sizinle olsun,Antalyadan Sevgilerle,
xhamster