ausmalbilder ausmalbilder

30 Kasım 2012 Cuma

beLçikali Sarısin dul

meraba site sakinlerii ben berkay 31 yasinda esmer sportik bir gorunume sahib 177 boyunda 79 kiloda belcika anverste yanliz yasayan biriyim daha once bir hikayemi daha yazmistim bende yalan yada duzmece yada hayal urunu sey soz konusu bile olmaz hikayemi yazmadan yarim saat once dusunmeye basladim hangisini yassam diyee cunku yanliz ve ozgur bir yasam tarzim oldugu icin sayisi belli olmayan kadinla ciktim ama herkesle deyil tabiki genelde hep klas ve bakimli bayanlarla simdi anlatcam hikayeme geleyim gunlerden bir gun samimi oldugum arkadasimla alis veris merkezine gittik kiyafet almak icin bir kac yere bakmistik ama hosumuza gitmemisti ardindan bir magazaya daha girdik ve manken gibi bir sarisin vardi calisan ve ben hemen belcikaliya yani(gavura)benzeterek turkce vay anasini dedim yalarim seni sabaha kadar kendisi mini bir etek giymis goguslerini dar bir gomlege sikistirmis sekilde cok egzotik bir sekilde duruyodu oyle dedigim gibi gozlerimin icine bakti ve gulumsedi flamanca iyi gunler dedi yardimci olabilirmiyim bende turkce tabiki yavrum dedim herturlu olabilirsin oda flamanca efendim anlamadim dedi bende karsliginda ok bisey yok dedim kendi dilinde ve ordan biseyler beyendik ben bir sort almistim ve denemeden acilen anverse gitmek mecburiyetinde kaldik telefon gelmesiyle'neyse aksam oldu sortu denedim ama bana kucuk geldi bedeni bende evel gunu alip tekrar oranin yolunu tuttum gittim ve o sarisin egzotik bayan yine karsimda idi ve gulumsedi beni gorerek bende yanina gidip flamanca pardon bu bana dar geldi deyistircem dedim dun almistim falan bana turkce evet hatirlamazmiyim dedi ben sok oldum demek benim turkce seni sabaha kadar yalarim dedigim kiz turkmus hemen dun icin uzur dilemeye kalktim ve kendisini gavur sandigimi izah etmek istedim oda gavur olsada osekil yaklasmanin dogru olmadigini falan fistik dedi sizden gercekten uzur dilerim dediim lutfen af edin dedim sesini cikarmadi size nasil telafi edebilirim dedim bu durumu gulumsedi size biseyler ikram edebilirmiyim is cikisinda yok dedi sizden korktum neden ama ben korkulacak bisey yapmadim sanirim dedim olsun dedi dediklerinizi unutmadim dedi gozlerinden belli oluyodu benden cok hoslanmis dediklerimdende tahrik olmustu ama tum kadinlar gibi rutin nazlarindan biriydi yaptigi lufen rica ediyom dedim ok dedi yarin yarim gun caliscam dedi alt katta cafeteryada biseyler icebiliriz dedi ok tamam dedim saat olarak anlastik ve ayrildim ordan sortu deyistirdikten sonra eve gidip yarinin hesablarini yapmaya basladim evet o agzotik bayani sikmem icin ilk adimi atmis bulunmaktaydim evel gunu basip gittim ve beklemeye koyuldum ve geldi hosgeldin falan buyur ettim kendisini tanistik gizlilige onem verdigim icin ismini vermiycem biraz hos bes yaptiktan sonra bana evlenip ayrildigini ve ailesinden ayri yanliz yasadigini dedi ve muhabet ilerledikce benden ne kadar hoslandigini dolayli yolardan ima etmeye calisiyodu ordan telefonu alip ayrildik ve ayni aksam sabaha kadar telefonda konustuk ve haliyle is onu yalamak istedigime falan geldii o konu hakinda baya konustuktan sonra acildi benim sarisin ve onu gercekten yalamak istedigini dile getiriyodu ve ben onun evine gitmek istedigimi dolayli yolardan dile getirdim ve oda kabul etti gece yarisi bastim evine gittim ziline basmadan direk kapiyi acti bana telefon araciligi ile ustunde normal kiyafetleri vardi ama yinede cok sexi gorunuyoduu oturduk biraz bana viski getirdi birer bardak alinca onun kafasi hafif cakir oldu ve gidip ustunu deyistirecegini dedi ve geldiginde aman tanrim oyle bisey olamazdi altinda siyah ic camasirlari tangasi ustundede transparan geceligi bana hadi bakalim nasil yaliyomusun goster dedi kafayi yiycektim nerdeyse hayatimda ilk defa bu kadar klas bir vucud gordum direkmen ustunu soydum oda beninkini eliyoduu direk pantolunumu cikardim benimki demir gibi olmustu direk geceligini cikardim ve tangasini kenara kaydirdim amcigi sadece cizgiden ibaretti zaten toplam iki hafta evli kalmis oldugunu demisti bana amcigini bir cirpida agzima aldim o kadar dar ve kucuktuki anlatamam dilimi bile zor icine koyuyodum offfff bitirdin benii diyoduuu bir parmagimlada arkasini oksuyodum amcigindan cikan zevk sularini kaydirarak ve orta parmagimi tamamen arkasina gecirdim ondenden dilimi icine koymustum uc dakika sonraa agzima bosaldi hic bu sekil bosanan gormemistimm bosaldigi zaman kafami icine bastiriyoduu nefes alamadim yarim dakikaa ve direkmem kendini yere atti yerde can verir gibi cirpiniyoduu bosalarak ilk defa boyle bisey goruyodum sonraa benimkini amciginin ortasina dayadim dardi ama kaymak gibi girdii icinee beninki yalansiz 18 santim ve kalin oldugu icin taa gobegimde hisediyom diyodu aglar gibi inliyodu aynen.her hizli vurmamda sesi gidip geliyoduu ben cok gec bosaldigim icin tam bunu bir saate yakin siktim birer sigara ictik dinleniyoduk elerini vududumda gezdiriyodu cok guclusun diyodu vucud kaslarimi oksuyodu hayatimda ilk defa boyle bisey yasadim diyodu halen dur dedim daha yasatacagim cok sey var dedim bu gece cok narindi eleri ayaklari oceli beyaz tenli bebek gibiydi aynen.hangi salak bunu bosamisti hayret ediyodum ve sordum ben onu biraktim dedi pasmal oldugu icin ben sigaralarimizi ictikten sonra ben bunu yatakta domalttim beli cok inceydi bir bayan ancak bu kadar guzel bir vucuda sahib olabilirdi arkadan onune gecirdim arkadan one gecirdigimde sanki gotune koyuyodum o sekil hisediyodum cok dardi bir saat genisletigim amcigi yine dar olmustuu ardindan o islaklikla arka deligine koymak istedim alamam lutfen yapma dedi birak zevki aciya donusturme lutfen dedi ama ben israr ettim ve sikmeliydim onun tum deliklerinion dakikaya yakin acitmamak icin oynadim arkasiyla ve yumusattim ve dayadim kremlemistim zaten kafasini icine koydum dur yapma dedi artik kurtulus varmi dedim santim santim iteleye iteleye hepsini bir bastirdim bir feryat etti anlatamam simdi mahaleyi basimiza topliycak dedim o cam gibi seffaf parlayan yuvarlak ve dik guguslerini elerimle kavrayarak bastiriyodum arkadan bana oglum hayvan gibi sikiyosun robotmusun sen diyodu yorulmak bilmiyonmu sen diyodu oyle dedikce daha hizli hizli sikiyodum yaklasik yine bir saat surdu kan ter icinde kalmistim oda ayni sat gece 4e yaklasiyodu bana dus alacagini dedi aldim kucagima banyoya girdik yarim saatte orda siktim ama bosalmadan yeter dedi oldurdun beni dedi baska gun devam ederiz dedi dusumuzu aldik ciktik ve evinde uyudum sabah erken kaldirip ugurladi beni kimse gormemesi icin ardindan aksama dogru bana tel actii banyoda inledigi icin havalandirmadan ses gitmis alt komsusuna birde saatlerce karolya sesi falan kadinin agzi sulanmis oda turk ve oda dul neyse bununla yaklasik 4 aya yakin ciktik bana evlenme teklif etti beni cok yakisikli buldugunu cok beyendigini falan ama ben kabul etmedim kabul etmedigim icin vede bunu kendine gurur etigi icin ayrildik o gunden bugune gorusmuyoz gizlilige onem veren mutsuz dul ve evli bayanlari msn adresime bekliyom kendinize iyi bakin sexsiz kalmayin.
xhamster