ausmalbilder ausmalbilder

26 Kasım 2012 Pazartesi

Hafta Sonlari evliciftlerle

Seks sitesine çok tşk.ediyorum. adım şahin başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum bir gün yanlışlıkla bana bir meyl.geldi içinde bir çok msn.adresleri vardı bende içinden bitanesini ekledim şahsın adı mustafa.idi ve evli biriydi hoş beş sohbet derken aradan 15 gün felan geçmişti buluşmaya karar verdik hemde bişeyler içeriz gibisine ve buluştuk menderes civarında güzel bir alkollü çay bahçesinde kunu derinleşti ve sex.sohbetine başladık kendisinin karısını tatmin edemediğini anlatmaya başladı bu arada yaşı 50 idi karısı 46 aygülmüş adı haa bu arada benin yaşım 40 neyse hava kararmaya başladı ve mustafa beni kendi evlerine davet etti bende kabül ettim eve geldiğimizde kapıyı karısı açtı aman allahım 46 yaşında hiç belli etmeyen bir hatun vede çok güzel benin yarrak içeri girer girmez ayaklandı karısı fark etmiş benim aleti ve bana şahin bey bişeyler içermisiniz diye sordu bende 1 tane bira alayım dedim hep beraber biralarımızı yudumlamaya başladık konu evdede sex.e geldi bu arada firikikler veriyordu ayşegül benimki kazık gibi olmuştu zaten benin oturduğum kanepeye yaklaştı elini benin sikime attı ama ben çekiniyordum kocası yanımda diye oda başını sallayarak ok verdi.ben dururmuyum yumuldum dudaklarına kocasının yanında dudaklarından ve göğüslerini ısırıyorum kemiriyorum sesi değişmeye başladı aşyenin aşağıya amını yalamaya başlayınca çığlik atmaya başladı sanırım yalarken 2 defa boşalmıştı zevk sularından belliydi artık yalvarıyordu hadi içmde hissetmek istiyorum diyordu bende çok hızlı bir şekilde soyundun kocası bizi izliyor ve 31 çekmeye çalışıyordu benin 20 cm.lik aleti verdim ağzına ilk postayı suratına ve ağzına fışkırttım aradan 15 dkk.felen geçti yine ağzına verdim yine beninki kazık gibi oldu ve hiç vakit kaybetmeden kanepenin üzerine yatırdım bacaklarını ayırdım ilk kafasını sokarken biraz zorlandı ama birden kökleyince çığlığı bastı bu arada kocası karısının ağzı kapattı sus oruspu bizi rezilmi edeceksin diyordu ben ise hızlı bir şekilde pompalıyordun 10 dkk.gidip geldikten sonra volkan gibi içine fışkırdım ohhh ahhh diye sesler çıkartıyordu kalktık banyoya temizlenmeye gittik benim güzelce duşumu aldırdı ama karı çok azgındı banyoda kulağıma dediki beni bir kerde götten sikermisin aşkım dedi bende hay hay dedim çünki kocasına hiç götten vermemiş biraz şampuan sürdün benimkine domalttım küvete çığlık atacak diye korkuyordum ama çok yavaş yavaş soktum ve alıştı artık kendisi hadi artık hızlı sik beni diyordu hızlandım 20 dkk.da götten siktim kocası sesleniyordu nerde kaldınız diye ve çıktık banyodan saat geç olmuştu artık benim gitmem gerekiyordu + bu arada bana çok tşk.ettiler arayınca gelebilirmisin dediler bende mesai saatlerinde çalışıyorum ama hafta sonları ne zaman arzu ederseniz gelirim dedim bu arada adana ve çevresinde yaşayan mutsuz çift varsa ben mutlu etmeye çelışırım hijyen ve gizlilik temel pirensibimdir hikaye değil bu aslında yaşanmış bir macera bu herkese tşk.ediyorum saygılarımla.
xhamster