ausmalbilder ausmalbilder

15 Kasım 2012 Perşembe

Bagirta Bagirta İnleterek siktim

Ben 30yaşındayım bir gün dolmuş taksiye binmiştim yanıma 21 yaşında bir bayan bindi dışarıda hızlı bir yağmur yagıyordu bayan 180 boyunda kıvırcık sarı saclı 90 60 90 tabirinde bir hatun ıslaktı ve bana değdiğinde ıslaklıgını hissettim benim sıcaklığımla olacak oda bana yanaştı harika bir kokusu vardı ve benim koca oğlan uyanmaya başladı ve benim canımı acıtıyordu onu düzeltirken bayan bana bakarak ğülümsedi bende bundan cesaret alarak onun bacaklarına elimi koydum sesi cıkmadı sıkarken görecekler der gibi işaret etti ben oralı olmayıncada o hafif dönmek zorunda kaldı ve kalcası neredeyse nim ayamın üstüne geldi bende elimi sokabildiğim kadar altına sokup parmaklarımla ritim tutmaya başladım bu arada o şöför bey biz inecez deyince mecburen bende onunla indim evim şurada birer kahve icelimmi dedi benim canıma minnet deyince içten bir gülücük attı eve vardığımızda ailesinin istanbula ziyarete gittiklerini 2 ğün olmayacaklarını söyledi lafı bitmeden ben dudaklarına yapıştım ama o benden daha fazla azmış hemen elini pantolonuma atıp koca başı saldı ve öyle emiyorduki koparacak sandımbende saclarından kavrayıp yukarı cektim ve üstündekilerin hepsini yırtarak cıkardım yatağa vardığımızda 69 olduk onun ahu gibi amını yalarken parmaklarımı içine sokacakken ne olur yapma ben kızım dedi sadece oral olsun istiyorum diye inledi ama ben senin içini istiyorum deyince o zaman sadecer arkamla idare et dedi götünü yalayıpta yumuşatırken o benimkini ilaç suyunu agzına boşaltı ve yutarken kocam ne olur acıtma arkamı dedi ben arkasında yerimi alırken o bana
krem verdi ben göt deliğine sürerken o benim koca başı kremliyodu arkasına bastırırken inlemeler başladı biraz zorladım başı içine girdi ama o yeter ne olur cık diye ağlamaya başlayınca cıkardım biraz durduktan sonra gene yalamaya başladı ben iki parmağımı götüne sokuyordum bana bu sefer benim altta olmamı istedi hiç değilse canım yanarsada ben yaptım diyeyim dedi ve hafif hafif üzerinde inip cıkmaya calışıyorken gene kafasını içine aldı biraz acıyo derken aşagıya öyle bir oturduki taşaklarım patladı sandım oda feryadı bastı tam kalkacakken belinden tuttum ve biraz beklettim hafif hafif belimi oynatmaya başladım oda evet erkeğim evet diye inliyordu o benimkinin tadına alışmış harikasın derken o boşaldı ama ben hala devam ediyordum bende boşalınca cıkarmadan içinde üzerime uzandı sakın cıkarma dedi götü öyle sıcaktıki benimki tekrar kalktı beni ısırıyor öpüyordu bende kalkalımmı dedim hayır içimi dağıt ne olur dedibende ona yeni zevk vereceğimi söyledim onu koltugum üstüne yüz üstü uzattım amaı götü önümde beli yukarıda kafası aşağıda askıda kaldı tekrar arkasına gecince bu sefer daha rahat içine girdim aman allahım o iniltiler beni deli ediyordu ve belinden öyle bastırıyordumki taşaklarımda içine girecek ğibiydi oda bende boşalınca banyoya girdik banyoda tekrar saksoya başladı bende dilimle amını yalıyordum o domaldı tekrar dedi bende o zaman hafif hafif amına sokayım ama içine tam girmeyeyim dedim olur ama üstte ben olacam dedi tamam dedim o hafif hafif oturur ken ben dudaklarını ve ikizlerini yalıyordum parmaklarımlada götünü sikiyordum o halinden memnun sadece kafası içinde yukarı aşa iniyorken ben belimi hafif kaldırdım ne oluyo paniğiyle kımıldarken aya kaydı hepsini dibine kadar cığlıkla içine aldı madem şans dedi ve çığlık çığlığa sabaha kadar 4 götünden 3 amından siktim ve iki günümüzde sikişerek gecti şu an 7 ay oldu hala bağırta bağırta onu sikiyorum herkese bol
xhamster