ausmalbilder ausmalbilder

13 Ekim 2012 Cumartesi

Karısı sikilirken boşaldı adam

Bu anlatacagim olay, basimdan geçen güzel ama bir o kadarda iç giciklayici yasanmis bir animdir. Ismim mert, 40 yasinda, yakisikli sayilabilecek, dürüst güvenilir ve sir küpü denilen türden bir insanim. Sirdas bir yapiya sahip olmam basimdan geçen olaylada yakindan ilgilidir. Bundan 1 yil önce irc chat kanallarinin birinde sohbet ederken Nedim isminde, bana 43 yasinda oldugunu söyleyen biriyle tanistim. Havadan sudan biraz konustuktan sonra konu cinsellige geldi dayandi.Bana,kadinlardan oldugu kadar erkeklerden de hoslandigini söyleyince onun bisexual oldugunu anladim. Yarim saatlik bir sohbetin ardindan Nedim bey,esininde yaninda oldugunu ve bütün yazdiklarimi okudugunu ayrica beni çok nazik ve seviyeli buldugunu yazinca esi hakkinda ona sorular sormaya basladim. Esinin iri gögüslerini,dolgun yuvarlak kalçalarini ve aminin sari killarini anlatirken zevkten elinin titredigini yazilarindaki bazi harf hatalarindan hemen anladim. Kocasinin anlattigi kadariyla Selma hanim;32 yasinda iri gögüslü,dolgun pürüzsüz kalçali,kalin dudakli,mavi gözlü kisacasi sex abidesi bir kadindi.Bana karisiyla bir karar verdiklerini,grupsex yapmak için ciddi evli çift aradiklarini söyledi. Konusmalarimiz esnasinda birkaç evli çiftle birlikte oldugumu söyledigimden Nedim beyin bu talebi bana gayet dogal geldi. Fakat benden istedigi sey prensiplerime tamamen ters bir olaydi, çünkü ben iliskilerimi,heleki evli çiftlerle olan iliskilerimi asla desifre etmeyen bu camiada güvenilirligiyle taninmis biriyimdir. Bunu onada açikça anlattim, kim olurlarsa olsunlar onlari kesinlikle birlikte oldugum diger çiftlerle tanistiramayacagimi bunun prensiplerime aykiri oldugunu söyledim.Benim bu tutumum karsisinda Nedim bey sasirtici bir sey söyledi, ‘’tam bizim aradigimiz gibi birisin bizim amacimiz aslinda evli çiftlerle birlikte olmak degil,karima ve bana cinsel fantezilerimizi doyasiya yasatacak bir erkek partner bulmakti,bunu uzun zamandir arzuluyorduk ama ünlü ve zengin biri oldugum için kimselere güvenemiyorduk’’dedi.Konusmamizin ardindan Nedim bey sözü fazla uzatmadan mail adresimi istedi birkaç dakikalik görüntülü sohbetin pesinden telefonumu alarak beni aradi, özel soförünü gönderecegini, soförün beni zorlanmadan bulabilecegi bir adres vermemi istedi.Özel soför çok çenebaz biriydi,bana bir sürü merakli soru sordu,en sonunda sabrim tasti ve çok çenebaz biri oldugunu sadece arabayi kullanmasini soföre açikça söyledim.
xhamster