ausmalbilder ausmalbilder

13 Ekim 2012 Cumartesi

Azgın karı koca sikişi

Merhabalar müsaade ederseniz önce kendimi tanıtmak isterim.Benim ismim mert 40 yaşında bir çok insanın çekici bulduğu olgunanlayışlı ve uyumlu bir insanım.Başımdan geçen sıra dışı fakat zevkli anım çalıştığım matbaada başladı.Bundan birkaç ay önce bir öğle vaktiydi.Karnım çok acıkmış fakat msn deki sohbetin en tatlı yerinde olduğum için masamdaki bilgisayarın başından bir türlü kafamı kaldıramıyordum.Tam bu esnada burnuma o kadar çekici bir parfüm kokusu geldi kisanki bir alev topu burnumdan girip kafamın içini dolaştıktan sonra bacaklarımı titreterek ayaklarımdan çıktı.Bir kaç saniye sonra da kapıdan önden parfüm kokusunu algıladığım afet-i devran girdi.Hayatına yüzlerce kadın girmiş olan ben bile bu güzellik karşısında bir süre donakaldım.Beni kendime bu güzel varlığın yumuşak ve şuh sesi getirdielindeki birkaç davetiyeyi sallayarak bana ettiği ilk kelime ‘’neden bunlar böyle basılsı’’oldu.Zeytin siyahı gözlerinden yeşil bakışlarımı ayırmadan elindeki davetiyeleri alıp incelemeye başlayıncabu davetiyelerin bizim matbaada değil iki sokak aşağıdaki matbaada basıldığını anladım.Ama hiç bozuntuya vermeden merak buyurmamalarını davetiyelerdeki hatayı telafi edeceğimizi gayet kibar ve entelektüel bir dille anlatmaya başlayınca izin isteyip masamın karşısındaki koltuğa oturdu.Bir yandan şeker şeyin sorularını yanıtlarken bir yandan da gel bizi doya doya yala dercesine oturunca eteğinin altından ortaya çıkan pürüzsüz esmer bacaklarını ve uçları giydiği dar body i delecekmiş gibi duran mükemmel irilikteki memelerini göz ucuyla süzerkenbu hoş manzara karşısında sikimin boxer ımın kenarından kafasını çıkarıp bir yılan gibi bacaklarıma sürtünerek uzadığını hissedebiliyordum.Karşılıklı birer nescafe içtikten sonra laf arasında isminin Vildan olduğunu öğrendiğim ve bence sadece sikilmek için yaratılmış olan harika yaratık gitmeye yeltenince davetiyeleri ne zaman almaya geleceğini sordum.Bana kendisinin gelemeyeceğini davetiyeleri büyük ihtimal kocasının almaya geleceğini söyleyince bir an hayal kırıklığı yaşadım ama hemen kendimi toparlayarak davetiyeleri belki daha erken teslim edebileceğimimail adresi varsa oradan hem bir örneğini yollayabileceğimi hem de bitip bitmediği konusunda haber verebileceğimi söyleyince mail adresini bir kağıda yazarak bana verdi.O gittikten sonra mail adresini hemen msn me ekleyip onunda ara sıra sohbet amacıyla msn ye girmesi için dua ettim.
xhamster