ausmalbilder ausmalbilder

4 Aralık 2012 Salı

Kuzenim sexsi bayan

Merhaba herkese.Öncelikle şunu belirteyim,bu site ile tanıştığım günden beri her gün siteye girer hikayeleri okurum.Kimi inandırıcı,çok etkileyici kimi hikayeler ise abartılı geliyor..Yazan kişiler hayallerinide yazmış olsa dahi yazanlar paylaşanlar sağolsun. İstanbul Avrupa Yakasından 36 yaşında bekar biriyim.Gaymiyim hayır.Ama anlatacağım hikayem bu kategoriye giriyor.Olay 1 yıl önce başımdan geçti.Çaliştığım kurumdaki odamda elektrikler gitti.Teknik servise haber verdik gelip baktılar.Yan odada sigorta panosu olduğunu söylediler ordaki panoda sorun olabileceğini söylediler. Orasıda kurumun arşivinin bulunduğu oda sürekli kapalı.Anahtarı kimdedir araştırdık bulduk Fuat Abi dediğimiz 42 yaşlarında birinde.Haber ettik geldi odayı açtı teknik personelle birlikte odaya girdik.Oda ise sıra sıra raflar ev o raflarda yıllanmış rutubetlenmiş dosyalarla dolu.Teknik personel sigorta panosuna baktılar panoya girişi çıkışı kontrol ederken bizde personelin bizi göremeyeceği bir noktadayız yani aramızda raflar ve dosyalar var,Fuat abi ile ayakata sohebt ediyoruz.Hvadan sudan konusurken Fuat abi ellerini hareket ettirerek bir seyler anlatıyor sohbet esnasında Fuat abinın elı tam penısımın basına carptı,kaza ıle oldugunu dusunerek üstunde durmadım ama penısıme bırının elının dokunması içimi bir hoş etti ve penısım azıcık canlanmaya ve pantolonun içinde oldugunu bende burdayım dercesıne hıssettırmeye azıcık buyumeye basladı.sohbet devam ederken ara ara yıne penısıme çarpmalar falan artık bunun kazara olmadıgını anlamaya basladım ama bu durum sertlesen penısımın de etkısıyle ıyıce hosuam gitti.neler olucak dıye olayların akışına kendımı koyverdım..Bu arada teknık personelde sorunu çözmüştü.teşekkür ettık ben odama döndum elektrıklerın geldıgını gorudm teknık personelı gonderdık Fuat abı hala arşivdeydı ve yalnızdı.ıcımdekı ses tekrar onun yanına gıtmem gerektıgını soyeldı .gittim.artık ıkımız varız.yıne havadan sudan konusuyoruz derken elı yıne penısıme degdı.değince ben bu kez gözlerıne baktım Fuat abının. işıltılı gözlerle bana bakarak hafif tebessum ettı bendetebessüm ettım nıye ettım bılmıyorum sanırıım hoşum agıttı bu durum derken basabasa olmak heyecan verıcı ıdı bundna sanırım.ne iş fuat abı sureklı elın carpıyor dedım oda bana ben severim dedi neyı seversın dedım hiç yani şey dedı hafıf utanarak penis dedı dokunmayı severım dedı elı yıen orama değdi ama bu sefer kavramaya calıstı.ve kavradıda pantolonun ustunden..eee dedim essii elıme almayı onu sevmeyı dokunmayı severım dedı bu arada elı benım aletımde ve bana oosende de ıyı mal varmıs dedı.. bılıyormusun dedı senı cok erkeksı buluyroum su kurumda işe basladıgın ılk gunden berı gozum sende laf aramızda kalsın sana bellı etmeye calıstım ama senın gozun benı gormedı falan derken benıma letımı oksamaya devam edıyor derken ıyıce sertlestı aletım bu arada aramızda kalsın bu anlattıklarım napıyyım sevıyorum dokunmayı dıyordukı ekledı bu buraya sıgmaz oldu brı bakayım dedı fermuarımı ındırdı bende akısına bıraktım derken cıkardı dısarıya kalkmıstı ama tamda kalkmamıstı ooo bu ne boyle ne guzel kalın ev kıllı falan dedı suanu tam kaldırayımd abır boyuna bakayım falan dıyerek onume egıldı tatlı tatlı gulumseyerek..hem elıyle oksuyr hem basını opuyor hemde evlı degılsın sen nıye evlenmıyrosun dedı ebnde ne bılım falan dedım .dedıkı ben evlendım kadınlardan erkege fayda yok erkegı en ıyı bır erkek anlar boş ver falan derken penısımı agzına almaya falan basladı.bu durum benımd ehosuam gıtttı.ellerımel basını tutmaya basladım.bana hıc bır erkekle bu tarz yakınlasman oldumu falan dedı hayır dedım bır ıkı kez sınemada taciz edildiğimi söyledim. o ise hımm dedı tabıı ederler bu aletle senı falan derken ıyıce emmeye ıslak ıslak emmeye ıyıce agzıan almaya basladı artık bende zevk gırdabıan dusmustum ve gercektende guzel iş yapıyordu.. eşinden ayrıldıgını yalnız yasadıgını hafta sonu benı mısafır etmek ıstedıgını ellerıyle benı yıkamak bana hızmet etmek ıstedıgını bır hafata sonu mısafırı olmamamı falan ıstedı olabılır falan dedım.bırlıkte fılm ızlerız gay lı translı falan anlattı..bu tarz ılışkıye nasıl bakıyorsun ded bende herkeısn kednı tercıhı zevkı ben herkese saygılıyım falan dedım..hem nasıl baktıgımı gormuyormusun dedım..bu arada yalama iş devam edıyordu..ani gelişmesınden dolayı ve ebnı urkutmek ıstememesinden olsa gerek arada sohbet edıyorduk.ve sohbetımız azaldı fuat abı benım penısımı testislerımı kasıklarımı yalamayı artırdı artık kendini işine vermişti daha bir şevhetle yalamaya başladı kasıklarımı nasıl emiyor bu nasıl bır zevk anlatamam içim gıdıyor.penısımın guzel odlugunu söyluyor övuyor toplarımı tek tek agzına alıyor falan mutluluktan uçuyor ucuruyordu . Bulundugumuz yerden mıdır yoksa olayın anı gelısmesınden mıdır nedır bende acaıp zevk almıstım bu olaydan.artık zevkte ust noktalardayım bosalmam yakındı bunuhıssedıyor ama kendımı tutuyordum.Fuat abı ıse sureklı ovgu dolsu sozler soyleyıp ara sıara goruselım dıyıp yalamaya devam edıyordu ellerı kalçalarımı oksuyor penısımı agzında delı gıbı yalıyor..ben ıse buguendek hıc yasamadıgım bır olayı yasamanın heyecanı ve mutlulugunu yasıyordum..bır kadından guzel yapıyordu bu işive yalamaları artttı artık sona dogru gelıyorduk oda hıssetmıstı ve bana nereye bosalmak ıstersın dedı bende bılmem dedım dusundum kı agzıma bosal dıyıcek demedı dedıkı sen soyle yere kagıtlar serdı yere dogru attır ben senın tazyıklı bosalmanı ızleyım nolru dedı.ve yalamaya basladı ıyıce ıyıce artırdı vakumlamayaı falan derken ben gelıyordum dememle agzını cektı cekmesıyle ben fıskırmaya basladım.hayatımda bu kadar zevk aldıgımı anımsamıyorum nasıl brı tazyıkle bosaldım nasıl bogazımdan sesler gelıyor nasıl bır mutluluk gözlerım karardı mutluluktan zevkten.bu kadar dolu dolu boşaldıgımı hatırlamıyorum .Fuat abının gozlerın abktım cok mutluydu superdın dedı bende sende superdın dedım.mutlu oldunmu dedı cok dedım.dedıkı senı evıme beklıyorum bır gun bak orda sana orda herseyın en ıyısını yasatacagım bu ne kı dedı.orda daha rahat oluruz..bır sey soyleyımmı dedı ben pasıfım yalamak benım zevkım arakam hıc almadım almamda ama senın delıgını yalamak ıstıyorum yanlıs anlama gırmek degıl derdım ama ben delık yalarım yarak yalarım dedı delıgını yalarken oyel zevk alıcaksın kı senı delıgını yalayarak bosaltıcam kıllı delıgını dedı..sonra ustumuzu basımız duzelttık cıktık odadan bır ıkı kez daha arşive gıttık ama evıen gıdemedım iş çıktı hep .sonra fuat abı işten ayrıldı.gorusemedık ama evıne gıdemedıgım için aklım kaldı banada bu hikaye
xhamster