ausmalbilder ausmalbilder

2 Aralık 2012 Pazar

balkonda

okduğum guzel hikayeler var ama çoğu gerçek değil. bir çok anım var zaman buldukca yazacağım bu 2. anım. be yakışıklı 24 yaşında biriyim çılgın adrenalini seven spor da yapan biriyim neyse işte merak eden bayan ekler bakar.
o gün telefon çaldı. evde kimse yoktu arayan komşumdu alışverişe gidecem gelirmisin dedi. tabiki dedim uça uça gittim. yine oldukça alımlıydı altında dar bi pantalon vardı.ustundede dar tishirt vardı. hadi gidelm dedim. taxi ye bidik gittik.alış verişten çok ben kalçalarına bakıyordum :) big_stra hot bi an anladısandım ki anlamış bişi demedi sevişiyorduk hoşuna bile gitmişti. fırsatını bulsam orada becerektim onu o guluşten sonra. neyse alışverişi yaptık çok yoruldum dedi. bende merak etme dahada yorulacan dedim. poşetleri aldım eve dödük kapıdan girer girmes poşetleri bıraktım kalçalarını okşamaya başladım kucakladım yatak odasına götürdüm.sabırsızlandım eve gelmek için dedi kaç gündür seni istiyorum dedi.neden ben dedim yakışklısın vucudun performansı iyi dedi iyi sır saklayan kim varki dedi.opüşmeye başladık göğüsleri çok guzeldi dik yuvarlak 85 tam benim istediim gibi. big_stra hot çok guseldi kendine guvenen lafta degilde reelde beni yatakta yoracak bir bayan varmı eklesin :) opüşmeyi çok severim bide ön sevişmeyi içime gir diye yalvaracaktı neredeyse ama zevktende bayılıyordu ufak ufak ısırıp öpüy yalıyordum en sonunda ne olur gir içime dedi içine giricem gulmeye başladı yinemi dedi evet dedim içine girmiyordu çok kalın ne yapaym dedim oda bende biraz güldükten sonra içine girdim her bastırışında içine kendinden geçiyordu ikimizde en son yatakta kala kaldık biraz dinlendim tekrar yalamaya başladım onu yoruldum demeye başladı yat dedim ben hallederim seni bi kaç kez daha becerdim giyindim gittim big_stra hot bakın bakalım guseller neler göreceksiniz aman erkkler uzak durun. spor ve yakışklılık guzel şeyler adrenalin bambaşka
xhamster