ausmalbilder ausmalbilder

1 Aralık 2012 Cumartesi

anne ile kiz

merhaba baylar bayanlar deyip konuya dalmak istiyorum ben kayseri'den selçuk 27 yaşındayım bizim bir karşı komşumuz var halil beyler onlarla aramız çok iyi (bayanların ismini vermeyeceğim) sık sık birbirimize gider geliriz eşi ve 2 tanede kızları var kızların birisi daha lise öğrencisi diğeri ise benimle yaşıt ve dul ben onun fiziğine bayılıyordum hep evlenmesine rağmen aklım hep onda idi 31 çekerken hep onu düşünürdüm ama anneside yaşına göre mükemmel bir kadındı o da çok hoşuma giderdi o da bazen ufak kaçamaklarla bakardı gelip gittikçe biz bunlara gidip gelirken hep kızla göz göze gelirdik ama nedense bir türlü açılamıyordum belliki oda istiyor ama açılamıyordu yada bana öyle geliyordu günlerden bir gün bunlar bize geldi mutfakta sigara içiyordum diz üstü mini etek giyinmiş altında ise incecik bir ten rengi çorap vardı ve bu arada samimi olduğumuz için o da mutfağa girip çıkıyordu çay doldurmaya falan derken dayanamadım sigaramı söndürüp kalktım ayağa arkası dönüktü bana elimi kalçalarına sürttüm ama o kadar korktum ki anlatamam derken sesi çıkmadı bir daha denedim yine bişi demedi derken kısık bir sesle mükemmelsin seni çok istiyorum dedim utandı ve içeri gitti ben bitti demiştimki kendi kendime tekrar sigara yaktım ve geri geldi ve ben seni dedi ve geri gitti bunlar gece olunca kalktı gittiler ve aradan çok zaman geçmedi mesaj geldi telefonuma ne yapıyorsun yazmış yatacağım ve seni düşüneceğim yazdım tamam iyi geceler diye bir cevap daha geldi ve yattım sabah oldu ve ben evden çıktım ki karşımda bu var dairelerinin önünde günaydın dedim saol işemi dedi evet dedim annemler yarın evde olmayacaklar baabamla gezeceklermiş işe gitmesen olurmu dedi zeten işyeride kendimin olduğu için sorun olmayacaktı olur dedim ve ertesi günü ip ile çektim gündüzdende elemana ben yarın gelemeyebilirim bilgin olsun dedim tamam dedi ertesi gün oldu ve ben sabah gitmedim işe saat 10,30 falandı kalktım kahvaltı duş derken saat 12 oldu ve bana msj attı gittiler gel diye ve bende çıktım evden kimse yoktu binadan görünürde ve bu kapıyı açık bırakmıştı bende daldım hemen içeri bir baktım karşımda saten bir sabahlıkla ve içeri geçip oturduk birlikte bişey içermisin dedi hayır seni içerim dedim güldü))ve yanıma oturdu bacak bacak üstüne açtı ve sabahlığının dışına çıktı diz kapağının yukarı kısmıda bu ne güzellik yaa dedim ciddi mi dedi evet dedim ve elimi bacaklarına atmamla birlikte dudaklarımız birleşti çılgınca öpüşüyorduk ben boynuna yapıştım balık etli idi öpüyor,yalıyor,iz bırakmayacak kadarda emiyordum boynunu ki yatağa gidelim dedi ve yatağa beni yatırıp soyundu kendisi içinde kırmızı bir tanga vardı bembeyaz teninde mükemmel duruyordu yusyuvarlak poposu vardı dimdik 90 beden göğüsleri karşımda idi ve beni soymaya başladı üzerimde sadece boxerim vardı üstüme yatıp dudaklarıma yapıştı ve elini 17 lik aletime attı bir yandan dudağımı emiyor bir yandanda sikimi okşuyordu artık dayanamaz hale geldim ve üstüne çıkıp tangasını çıkarttım bacak arasına kafamı soktum ıslaktı belliki boşalmıştı ve bende yalamaya başladım amını çıldırıyor ve yeter artık sik beni gir içime diyordu ama ben sevişme dlisiydim hala yalıyordum bendende damla damla meni akıyordu biraz daha yaladıktan sonra 69 olduk üstüme çıktı ve ağzıma verdi o yeni traş olmuş bal kutusunu ve 17 lik aletimi ağzına aldı mükemmel emiyordu ve bende yalıyordun artık ikimizde safhaya ulaşmıştık bu üstüme çıkıp içine aldı aletimi üstünde mükemmel zıplıyordu bende göğüslerini emiyor kalçalarını avuşlayıp tokatlıyordum artık sıra bende idi altıma aldım ve içine girdim hadi erkeğim sik beni içime boşal diyerek inliyordu 4 5 dakika sonra ikimizde inlemelerle boşaldık ama hala istiyorduk birbirimizi ve bunun ağzına tekrar verdim emerek kaldırdı aletimi bunu domaltıp amına girdim hızla gidip geliyordum kalçalarını avuçlarımla sıkıyor tokatlıyordum ki kara deliğinin güzelliğini görünce dayanamadım ve dedimki arkadanda yapalım yok dedi önce ama ısrar edince dayanamadı krem getirmesini söyledim getirdi deliğini iyice kremledim aletimide tabii ve deliğine dayadım aletimi o kadar dardıkii girmekte bayağı zorlanıyordum dayanamıyor yapmayalım diyordu ama ben durmuyor hala zorluyordun ki kafasını soktum nihayet içine büyük bir çığlık attı bu arada sanki oda onun çığlığı ile dolmuştu ben durmuyor hala itiyordumki yarısına kadar girdim ve biraz hızlanmaya başladım ve artık tamamen içinde idim ve daracık deliği bana çok büyük bir zevk veriyordu ve o inledikçe dahada iştahlanıyordum derken bunun göt delğine büyük bir patlama ile boşaldım ve dudağıma bir yapıştıki sanki beni yiyecek gibi idi daha sonra arkasına geçtim yatakta oturduk be memelerini okşayıp arkadan boynunu yalayıp emiyordum ki birden bir çıtırtı duyduk kallktık üzerimizi giyinmeye kalmadı annesi geldi kapıdan girdi ne yapıyorsunuz dedi söylencek bişi yoktu ama hiç bir yere kıpırdamayın orada kalın hemen geliyorum dedi biz bişi yapamıyorduk ağlayacaktık nerede ise ki annesi kısa bir süre sonra bir geldi üzerinde sadece külot ve sütyen ile kız anne hani gezecektiniz dedi babanın işi çıktı beni bırakıp gittik dedi anne o ne hal dedi kız anneside ne varki sana yakışıyorda bana yakışmıyormu dedi bişi diyemedi kız ama ben zevkten uçacaktım nerede ise annesi selçuk ne zamandır yapıyorsunuz dedi ilk defa dedim öylemiiii dedi evet dedim kalk bakalım dedi kalktım ve kızınada nasıldı dedi kız utandı ve kadın soyunup benim aleti eline aldı artık ikiside benimdi kadın ağzına aldı ve ben kızı çektim yanıma bir elimle amını bir elimle kalçalarını okşuyordum ve dudaklarımız birleşmişti ki kadın hadi selçuk göster kendini dedi ve yatağa yattı üstüne çıkıp amına ittirmeye başladım ve içine girdim kızıda bunun üstünde domalttım anasnı sikiyor kızının amını ve götünü yalıyordum bu pozisyonda bir kez boşaldım ve kadın üstüme çıkıp ağzıma oturdu amını yalatıyordu bana kızıda bacak arama girdi sikimi yalıyordu derken ikiside kalktı ve kadın önümde domaldı gözüm götünde idi ilk önce o da yok dedi ama ikna ettim sonunda ve götüne girmeyi başardım kzıda yanında domalmıştı ve ben anasını sikerken onunda kalçalarını tokatlıyordum daha sonra anasınınkinden çıkıp kızın amına girdim ikisini yan yana getirdim ve sırayla bir onun bir onun amına giriyordum kadın hadi içipe patla dedi hayır dedim ve bunları önümde diz çöktürüp ikisininde ağzına suratına boşaldım bu kadar mükemmel bir sex hiç yaşamamıştım artık arzuladığım iki kadında her zaman elimin altında istediğimiz zaman yapıyoruz hikayelerimin devamı gelecek...eğer gizlilik şartı ile sanalda da yaşmak isteyen bayanlar varsa msnim
xhamster