ausmalbilder ausmalbilder

2 Kasım 2012 Cuma

Dayı kızıyla

Ensest hikayeler ben 20 yaşında bir gencim bir gün dayım gilin evine gittim kapıyı çaldım baktım ki dayımın kızı özlem kapıyı açtı evde kimse yokmu dedim yok dedi beni içeri davet etti girdim biraz oturdum oda içeri geldi özlemin büyük bir poposu vardı ve çok sexsiydi onu hep hayal ederdim ve bana mazlum abi bizim yatak odasının kapağı yerinden çıktı dedi yapabilirmisin dedi bakayım dedimyatak odasına gittik bana yardımcı olmasını söyledim o önde kapağı tutuyordu bende hemen arkasında torna vidayla vidaları sıkıyordum bi baktım özlem kendini bana sürtüyordu ben kesinlikle dayanamam böyle bir duruma zaten ince bir pijama vardı üstünde pijamayı indirdim okşamaya başladım zaten yatağın önündeydik yatağa attım tam soydum bende soyundum birbirimize sarılarak öpüştük tabi benimki yerinde durmuyordu girecek yer arıyordu özlem birden eline aldı benimkini öpmeye paşladı ağzına aldı ben özlemi yatağa yatırdım kızmısın diye sordum evet dedi biraz bacaklarını açtım amını biraz okşadım ıslanmaya başlamıştı ve bir kerede amına soktum bağırmaya başladı biraz daha bastırdım ve çıkarırken kan akmaya başladı kızlığı gitti çarşaf kan oldu ve içine boşaldım bikerede oldu ve çıkardım biraz üstümde uzandı ve kalktık banyoya gittik kendini duvara dayadı arkadan sok dedi şampuanı aldım biraz onun poposuna sürdüm ve biraz ben aldım başını soktum nefes nefese kaldım oda bağırmaya başladı ben birkerede soktum arkadan benim kalçalarımı tutarak kendine doğru çekiyordu ve yıkandık çıktık biraz öpüştük sonra ben çıktım arada bir gidip işimi görüp çıkıyorum
xhamster